۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رئيس اداره راه و شهرسازی تاكستان معرفي شد
کد خبر: ۲۰۸۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حکم مدير كل راه و شهرسازي استان قزوين;

رئيس اداره راه و شهرسازی تاكستان معرفي شد

با حكمي از سوي قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي استان قزوين نبي الله آذربايجاني به عنوان رئيس اداره راه و شهرسازی تاكستان معرفي شد.

رئيس اداره راه و شهرسازی تاكستان معرفي شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازي استان قزوین، در این مراسم که با حضور فرماندار تاكستان، محمد زاده قائم مقام وزير ، مدير كل راه و شهرسازی استان قزوين و فرجي مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي در دفتر فرماندار تاكستان برگزار شد نبي الله آذربايجاني به عنوان رئيس اداره راه و شهرسازی تاكستان معرفي شد.
در ابتدا مهندس محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تشكر از خدمات ابراهيم آبادي رئيس سابق اداره راه و شهرسازی تاكستان اظهار داشتند انصافا در اين دوره از خدمت خود با عزم نيروهاي باسابقه مجموعه اداره راه و شهرسازي تاکستان رضايت خوبي داشته ايم.
همچنين اظهار داشت تاكستان از قديمي ترين و مهمترين شهرستانهاي ماست به جهت شهرها و فعاليتهايي كه در اين منطقه مي باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: بزرگراه و هم جاده قديم این شهرستان از محورهاي مهمي اين شهرستان است و نبايد از آنها غفلت شود.
همچنين از سه پرو‍ژه مهم شامي شاپ به ابهر ، كنار گذر تاكستان و جابجايي راه آهن تاكستان نام برد.
همچنين در بحث شهرسازي عنوان داشتند تقاضاهاي زيادي در اين حوزه داريم كه گواه آن درخواستهاي متعددي در كارگروههاي متعدد داريم.
در ادامه اكبريان فرماندار تاكستان نيز به پراكندگي راههاي مواسلاتي در تاكستان اشاره کرد و از پروژه هايي چون راه ضياءآباد به آب ترش، بيمارستان 32 تختخوابي تاكستان و توسعه شهر تاكستان نام برد.
همچنين خواستار پي گيري پيشرفت كار بيمارستان گرديد و درخواست کرد جلسه اي در اين خصوص با حضور مسئولين كشوري و استاني با حضور پيمانكار پروژه برگزار گردد.
در ادامه فرجي ضمن تشكر ازابراهیم آبادی براي آذربايجاني آرزوي موفقيت نمود.
گفتنی است آقای نبي الله آذربايجاني با مدرك ليسانس زمين شناسي رئيس اداره کل راه و شهرسازی شهرستان تاكستان پيش از اين رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بوئين زهرا بوده و قبل ازآن هم در اداره راه و شهرسازی شهرستان تاكستان خدمت نموده است.
در پایان این مراسم محمد زاده به همراه فرجي و رئيس اداره شهرستان تاكستان در جمع همكاران اين اداره حاضر شده و به بررسي مشكلات همكاران اين شهرستان پرداخت.
انتهای پیام/3001/ی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان