۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین لباس رژه کاروان ورزش ایران تغییر کرد/ طرح جدید بزودی آماده می‌شود
کد خبر: ۲۰۸۷۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۱۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

پس از هجوم بی سابقه انتقادات؛

لباس رژه کاروان ورزش ایران تغییر کرد/ طرح جدید بزودی آماده می‌شود

طرح جدیدی برای لباس کاروان ورزش ایران در مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازیهای المپیک مورد قبول کمیته ملی المپیک واقع شده و قرار است تا قبل از اعزام ورزشکاران در اختیار آنها قرار گیرد.

لباس رژه کاروان ورزش ایران تغییر کرد/ طرح جدید بزودی آماده می‌شود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، پس از آنکه در مراسمی از البسه کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک رونمایی شد، لباس زنان و مردان ورزشکار که قرار است در مراسم رژه بر تن آنها باشد با انتقادات زیادی همراه شد.
لباس کمیته ملی المپیک

این لباس ها که کت و شلوار برای مردان و مانتو برای زنان در نظر گرفته شده بود هم طراحی نامناسبی داشت و هم در رنگ بندی و «ست» کردن مشکلات زیادی داشت. به همین خاطر به فاصله کوتاهی از برگزاری این مراسم انتقادات پرشماری از مسئولان کمیته ملی المپیک مطرح شد.

پس از هجوم انتقادات کمیته ملی المپیک در بیانیه ای اعلام کرد بزودی در این تصمیم تجدید نظر خواهد کرد و لباس های جدیدی را برای کاروان ایران در نظر خواهد گرفت.

به دنبال این بیانیه برخی طراحان و تولیدکنندگان طرح های خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشتند و برخی هم طرح هایشان را به کمیته ملی المپیک ارائه دادند که در نهایت یکی از این طراحان با مسئولان کمیته به توافق رسید.

درحالی که زمان زیادی تا اعزام کاروان ورزش ایران به برزیل باقی نمانده است اما این طراح قول داده لباس زنان و مردان ایران برای رژه را آماده کند. طرح جدید بسیار بهتر از لباسی است که رونمایی شده بود.

انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان