۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حکومت دینی نباشد بهتر است؛ حکومت غیردینی به اسلام ضربه نمی‌زند؟
کد خبر: ۲۰۸۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

فائزه هاشمی :

حکومت دینی نباشد بهتر است؛ حکومت غیردینی به اسلام ضربه نمی‌زند؟

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درحالی از آسیب‌های ضعف حاکمیت حرف می‌زند که پدرش نیز جزو حاکمیت دینی است و برادرش با اختلاس‌های کلان موجب تغییر نگاه‌ها به این خانواده اشرافی شده است.

حکومت دینی نباشد بهتر است؛ حکومت غیردینی به اسلام ضربه نمی‌زند؟
به گزارش صبح قزوین ؛ فائزه هاشمی در ادامه‌ی اظهار نظرهای جنجالی خود به ساختار حکومت جمهوری اسلامی ایران تاخته و عنوان کرده است: "حکومت دینی نباشد بهتر است، با حکومت دینی موافق نیستم، حکومت دینی ارزش‌ها را از بین می‌برد..."

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تقریرات خود گفته است: "عملکرد نامناسب حاکمیت، جرم‌ها و سایر اتفاقاتی که می‌افتد نگاه مردم را نسبت به دین تغییر می‌دهد و اسلام ضربه می‌بیند"

در پاسخ به این سخن پراکنی‌های بانوی اصلاح‌طلب باید گفت، هرکسی حق نقد دارد و می‌تواند نظرات خود را در حوزه‌های مختلف بیان نماید اما منتقد راستین کسی است که صریحا مواضع‌اش را مشخص کند و هنگامی که تصریح می‌نماید حکومت دینی را قبول ندارد از محاسن حکومت غیردینی برای مردم بگوید و در تمییزی غیرمنصفانه با سیاه‌نمایی محض نگاه‌ها را نسبت به حکومت دینی مسموم نکند.

صبیه‌ی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که آخرین اقدام جنجالی‌اش دیدار با دوستان بهایی خویش و عدم ابراز ندامت علی‌رغم اشتباه خواندن عمل وی توسط پدر بود؛ در رویکرد جدید خود رسماً در برابر حکومت ایستاده و این‌بار همچون سال 88 با اهانت به رهبری صرفا در مقابل ولایت فقیه صف آرایی نکرده است.

فائزه هاشمی بر این باور دارد که جرم‌ها و برخی اقدامات نگاه مردم را نسبت به حاکمیت دینی تغییر می‌دهد اما به اختلاس برادرش اشاره‌ای نمی‌کند و یا نمی‌گوید اخوی‌اش یاسر با کدام پول‌ها به پیست اسکی روسیه می‌رود و بعدا در باشگاه ورزشی مانور رقص می‌دهد.

فائزه باید به مردم بگوید که این حکومت دینی که از آن حرف می‌زند پدرش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آن است و از همان اول که انقلاب اسلامی شکل گرفته، اکبر هاشمی رفسنجانی نیز جزو ارکان اساسی آن بوده است؛ حال کاری نداریم که چه عواملی موجب شده این ستون متزلزل گردد و در نقش یک اپوزیسیون اشرافی ظاهر شود.

حکومت دینی زمانی تضعیف می‌شود که عده‌ای در راستای فراهم نمودن بدحجابی سخن پراکنی می‌کنند و در سایه‌ی پدر مبدل به دلالان اقتصادی می‌شوند؛ اسلام محمدی هنگامی در معرض تحریف قرار می‌گیرد که معاشرت با کافرانی که با اصول اسلام مشکل دارند امری عادی شمرده می‌شود.

اگر امثال فائزه و برادرانش خود را صاحب مردم تلقی نمی‌کردند نمی‌آمدند، از قدرت طلبی حرف بزنند و به صورت خانوادگی در این جامعه میزها و جایگاه‌ها را اشغال کنند؛ این مردم هنوز فتنه 88 را فراموش نکرده‌اند و خوب می‌دانند فرزندان هاشمی چه آتشی به پاکردند و برای اعمال فشار، خواستار تشدید تحریم‌های ضد ایرانی شدند!

این فائزه و فاطمه و برادرانش هستند که انقلاب را می‌بلعند و با پیش کشیدن مشکلات موجود در کشور به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند؛ حالا که دوردانه‌ی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در برابر حکومت ایستاده و آن را نفی می‌کند بهتر است، پدر موضع‌اش را با دخترش صریحا مشخص کند و این‌بار به جای اشتباه خواندن اظهارات وی، از او اعلام برائت نماید تا مردم نیز تکلیف‌شان را بدانند و فکر نکنند دختر در سایه‌ی بابای مهربانش حرف‌های اسرائیلی-آمریکایی می‌زند.

انتهای پیام/

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان