۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مردانی; بازار شایعات داغ است/ آماده برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته هستیم
کد خبر: ۲۰۸۶۳۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مردانی; بازار شایعات داغ است/ آماده برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته هستیم

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: این روزها بازار شایعات داغ است و از هرجایی شایعات مختلفی به گوش می‌رسد.

مردانی; بازار شایعات داغ است/ آماده برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته هستیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، وزارت ورزش و جوانان در فاصله کمتر از یک هفته به زمان انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، اسامی تمامی کاندیدای تایید صلاحیت شده را اعلام کرد. بنابراین طبق تصمیمات مسئولان وزارت ورزش و جوانان،‌ 11 مرداد‌ماه زمان برگزاری مجمع فدراسیون کاراته است.

محمدعلی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد تایید صلاحیت شدن تمامی کاندید‌ها، اظهار داشت: برای انتخابات ریاست فدراسیون کاراته 27 نفر ثبت نام کرده بودند که مسئولان وزارت ورزش و جوانان در مرحله اول اسامی 19 نفری که تایید صلاحیت شده بودند را به ما اعلام کردند. روز گذشته نیز اسامی 8 نفر باقی مانده را به ما ارسال کردند که تمامی نفرات تایید صلاحیت شدند و با این حساب روز 11 مرداد‌ماه انتخابات فدراسیون کاراته با حضور 27 کاندیدا برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه احتمال تغییر در زمان برگزاری مجمع انتخابات وجود دارد و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: این روزها بازار شایعات داغ است و از هرجایی شایعات مختلفی به گوش می‌رسد. ما هتل برای میهمانان رزرو کرده‌ایم. به تمام اعضاء حاضر در مجمع دعوت نامه ارسال کرده‌ایم. ما برای برگزاری مجمع آمادگی کامل داریم و اگر مشکلی پیش نیاید قطعا روز 11 مردادماه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد اعزام تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان گفت: با توجه به درگذشت مادرم طی چند روز گذشته یک مقدار درگیر برگزاری مراسم بودم و اطلاع دقیقی از اعزام تیم ملی به مسابقات ندارم. مسئولان فدراسیون دانشجویی پیگیری کار اعزام هستند و قطعا آنها بیشتر می‌توانند اطلاعات ارائه کنند.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/1PIWOD

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان