۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین وقتی مشکل ترافیک مهم‌تر از "رقص مختلط و کشف حجاب" می‌شود!
کد خبر: ۲۰۸۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

درباره کنار گذاشتن ناجا از نظارت بر کنسرت‌ها

وقتی مشکل ترافیک مهم‌تر از "رقص مختلط و کشف حجاب" می‌شود!

هنوز معلوم نیست که اظهارات جنتی جدی بود، شوخی یا کنایه. آیا او قصد داشت یادآوری کند که وظیفه ناجا حل مشکل ترافیک است نه مقابله با کشف حجاب و رقص مختلط در کنسرت‌ها؟

وقتی مشکل ترافیک مهم‌تر از "رقص مختلط و کشف حجاب" می‌شود!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،وزیر ارشاد اخیرا در پاسخ به اتعراضات در مورد کنار گذاشتن نیروی انتظامی نظارت بر برگزاري كنسرت‌ها، گفته است که "نیروی انتظامی از نظر انتظامی و ترافیکی اگر مشکلی پیش آمد وارد عمل می‌شود."

هنوز معلوم نیست که اظهارات علی جنتی جدی بود، شوخی یا کنایه و یا از سر باز کردن یک سوال. آیا او قصد داشت یادآوری کند که وظیفه نیروی انتظامی حل مشکل ترافیک است نه نظارت بر کنسرت؟

وزیر ارشاد که در روزهای اخیر چند بار تلویحا از آزادی استفاده از ماهواره در کشور دفاع کرده، توضیح نداده که قرار است با کنار گذاشتن نیروی انتظامی از نظارت بر کنسرت ها، چگونه از کیان هنر دفاع شود؟ مگر در سال های اخیر چند کنسرت با نظر نیروی انتظامی لغو شده است؟

از طرفی، ناجا مگر به جز مقابله با بی فرهنگی هایی مانند رقص مختلط و کشف حجاب در حاشیه برخی کنسرت ها، کار دیگری انجام می داد که حالا کنار گذاشته شده است؟ آیا از نظر وزارت ارشاد، این اقدامات یعنی رقص مختلط و کشف حجاب بخشی از یک برنامه هنری فاخر محسوب می شود؟!

نمونه ای از رقص و کشف حجاب در یکی از کنسرت ها در قزوین:

وقتی مشکل ترافیک مهم‌تر از

وقتی مشکل ترافیک مهم‌تر از

وقتی مشکل ترافیک مهم‌تر از


انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان