۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تیم نیرو محرکه قهرمان رقابت های کاراته کارگران قزوین شد
کد خبر: ۲۰۸۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۴ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان ؛

تیم نیرو محرکه قهرمان رقابت های کاراته کارگران قزوین شد

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: رقابت های قهرمانی کاراته کارگران استان با قهرمانی تیم نیرومحرکه قزوین به پایان رسید.

تیم نیرو محرکه قهرمان رقابت های کاراته کارگران قزوین شد
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ،حمیدرضا داوری، دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: رقابت های قهرمانی کاراته کارگران استان با قهرمانی تیم نیرومحرکه قزوین به پایان رسید.

حمیدرضا داوری افزود: این رقابت ها با حضور 9 تیم صنایع مفتولی تاکستان، برق قزوین، بتن تاکستان، تاکسیرانی الوند، نیرومحرکه قزوین، اصناف اقبالیه، شرکت آزمون پرداز البرز، شیشه بسته بندی تاکستان و شرکت پینار در خانه کاراته قزوین برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه تیم نیرومحرکه قزوین با وجود غیبت دو ملی پوش سرشناس خود یعنی بهمن عسگری و مجید حسن نیای توانست با کسب 4 طلا، 2 نقره و 5 برنز بر سکوی نخست این رقابت ها بایستد، ادامه داد: تیم های صنایع مفتولی تاکستان با یک طلا، سه نقره و یک برنز و شرکت توزیع نیروی برق قزوین نیز با یک طلا، یک برنز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
داوری اضافه کرد: در کاتای انفرادی این رقابت ها علی قاسمی، محمدرضا صمدی، فردین سیفی و حمیدرضا داوری عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به افراد برتر هر وزن، یادآور شد: در اوزان منفی 60 کیلوگرم رضا صدیقی، منفی 67 کیلوگرم محمد ذوالقدر، منفی 75 کیلوگرم علیرضا محمد خانلو و منفی 84 کیلوگرم سیداحسان میررحیمی قهرمان شدند.

رئیس هیات اسکی استان قزوین انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان غلامرضا بهشتیان با هشت رای از مجموع 13 رای به ریاست هیات اسکی استان انتخاب شد.

با برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت اسکی استان غلامرضا بهشتیان برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت استان منصوب شد.

در پایان این مجمع بهشتیان با ۸ رای از مجموع ۱۳ آراء برای سومین دوره این مسئولیت را عهده دار شد.

بهشتیان پیش از این دو دوره ریاست هیئت استان را برعهده داشته و از پیشکسوتان این رشته ورزشی به حساب می آید.

استان امکانات زیر ساختی ورزش اسکی را ندارد و بیش از ۲۵۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می کنند.
بانوان تکواندوکار قزوینی به دو نشان نقره و یک نشان برنز دست یافتند

نائب رئیس هیات تکواندو استان قزوین گفت: نوجوانان تکواندو کار دختر استان قزوین در مسابقات قهرمانی کشور در روز نخست دو مدال نقره و یک مدال برنز را از آن خود ساختند.

الهام قنبری  با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان گروه دختر در اوزان فرد به میزبانی خانه تکواندو افزود: این دوره از پیکارها با حضور 249 تکواندوکار از 30 استان کشور عصر دیروز برگزار شد.
این مسئول ورزشی با اشاره به نفرات برتر در این دوره از رقابت ها اضافه کرد: در وزن منهای 46 کیلوگرم یاسمن ژاله از استان قزوین به نشان برنز دست یافت و در وزن منهای 52 کیلوگرم سیده فاطمه جعفری باکلانی نیز به نشان نقره بسنده کرد. 
قنبری ادامه داد: در وزن منهای 68 کیلوگرم نیز نگار پورچمالی دیگر بانوی تکواندوکار استان به نشان نقره دست یافت تا تیم تکواندو بانوان استان دو مدال نقره و یک مدال برنز را از مسابقات قهرمانی کشور به نام خود ثبت کرده باشد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان