۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دوره آموزش رباتیک برای کودکان قزوینی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۰۸۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۴ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

دوره آموزش رباتیک برای کودکان قزوینی برگزار می‌شود

سعید وزیری‌نژاد گفت: ثبت‌نام دوره‌هاي مقدماتي آموزش رباتيک در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی آغاز شد.

دوره آموزش رباتیک برای کودکان قزوینی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: دوره‌هاي آموزش رباتيک به منظور شناسایی استعدادهای بالقوه کودکان و ایجاد زمینه شکوفایی آنها و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان زير نظر اساتيد مجرب اين رشته برگزار مي‌شود.
وی افزود: ثبت نام دوره‌هاي مقدماتي آموزش رباتيک «ساخت ربات فوتبالیست و سازه های ماکارونی» براي کودکان و نوجوانان 7 تا 15 سال در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی آغاز شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، پرورش خلاقيت، ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با علوم روز دنیا از جمله علم رباتیک را از دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزشی برشمرد و گفت: حضور کودکان و نوجوانان در این دوره‌های آموزشی موجب رشد استعدادها و جهت دهي مثبت به توانايي‌هاي دانش‌آموزان مي‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: مراحل آموزش رباتيک به زباني ساده و همراه با آموزش عملي و بر اساس مشاهده و تجربه ارائه مي‌شود و در پايان دوره یک مسابقه در بین شرکت کنندگان در خانه‌های فرهنگ برگزار خواهد شد و همچنین شرکت کنندگان به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.
وزیری نژاد افزود: علاقمندان می‌توانند تا 25 مرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی در پایان بیان کرد: براي ثبت نام در دوره‌هاي رباتيک علاقمندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌های 33564971 و 33566766 خانه فرهنگ محمدیه و 33351003 خانه فرهنگ شهید نواب صفوی تماس بگیرند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان