۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اسرائیل هنوز به فکر حمله به ایران است!
کد خبر: ۲۰۸۳۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۴ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

پایگاه خبری الگماینر نوشت؛

اسرائیل هنوز به فکر حمله به ایران است!

«اسرائیل منتظر روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و امیدوار به تغییر رویکرد ساکنان بعدی کاخ سفید است.»

 اسرائیل هنوز به فکر حمله به ایران است!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،پایگاه خبری الگماینر (algemeiner) در گزارشی با عنوان "توافق هسته ای از ساخت بمب اتمی ایران جلوگیری نکرده است" نوشت: طبق توافق 14 جولای سال 2015 ایران با گروه 1+5 که به عنوان برجام شناخته شد، ایران همچنان توانایی خود برای تولید سلاح اتمی را حفظ کرده و رویکرد خود را تغییر نداده است.

 

 

این پایگاه خبری نوشت: «ایران علاوه بر این، موشک های دوربرد سطح به سطح خود را که توانایی حمل کلاهک هسته ای نیز دارند، آزمایش کرده است. با وجود امضای توافق، ایران همچنان بر خصومت با اسرائیل اصرار می‌کند و رهبر عالی این کشور با صراحت کامل در سوم ژوئن 2016 آمریکا، انگلیس و اسرائیل را از دشمنان اصلی ایران برشمرد.»

 

الگماینر در ادامه ضمن اشاره به گزارش دستگاه‌های امنیتی آلمان که در آن ادعا شده ایران همچنان به دنبال تکنولوژی تولید سلاح اتمی است، افزود: «دولت اوباما به هر قیمتی مایل به حفظ توافق هسته ای می‌باشد زیرا آن را بزرگترین دستاورد خود در سیاست خارجه می‌داند. اسرائیل نیز در این میان منتظر روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و امیدوار به تغییر رویکرد ساکنان بعدی کاخ سفید است.»

 


این پایگاه خبری اضافه کرد: «در ژوئن 2016، نیروی هوایی ارتش اسرائیل اولین جنگنده اف35 آمریکا را -که قادر است به تأسیسات هسته ای ایران حمله کند- دریافت کرد اما مشکل اساسی، عمق تأسیسات هسته ای ایران است که بمب های اسرائیل توانایی رسوخ به آن را ندارند و این جنگنده‌ها نیز فاقد توان کافی برای حمل بمب‌های بزرگ و غول‌پیکر می‌باشند.»

 

الگماینر در انتها نوشت: «تنها آمریکاست که هواپیماهایی با قابلیت حمل بمب‌های غول‌پیکر را در اختیار دارد و اسرائیل هم نیازمند این هواپیماها و هم نیازمند آن بمب‌ها برای ضربه وارد کردن به تأسیسات زیرزمینی ایران است. اسرائیل فقط در این صورت می‌تواند تولید بمب اتمی ایران را به تأخیر بیندازد. بنابراین آمریکا و دیگر کشورها باید به تل‌اویو در این راستا کمک کنند.»


انتهای پیام/1404 

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان