۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم از شعار دادن خسته شده اند/ تامین اجتماعی، غایب بزرگ ارائه خدمات درمانی در استان البرز
کد خبر: ۲۰۸۳۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مردم از شعار دادن خسته شده اند/ تامین اجتماعی، غایب بزرگ ارائه خدمات درمانی در استان البرز

وزیر بهداشت استان البرز را استان کارگری و تولیدی خواند و گفت: غایب بزرگ این استان در حوزه سلامت سازمان تأمین اجتماعی است.

مردم از شعار دادن خسته شده اند/ تامین اجتماعی، غایب بزرگ ارائه خدمات درمانی در استان البرز
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح بیمارستان کوثر در استان البرز گفت: استان البرز یکی از استان‌های مهم در حاشیه تهران است اما از نظر موقعیت به این استان ظلم شده است و اهمیت سلامت در پایتخت منجر به بی‌توجهی به حاشیه‌ها شده است.

وی افزود: استان البرز می‌تواند یکی از محور‌های مهم توسعه باشد اما وضعیت این استان از نظر سلامت نامناسب است و زمانی که من برای بازدید به این‌جا آمدم بیمار‌انی را دیدم که روی زمین می‌خوابیدند و حتی در یک دستگاه 6 نوزاد هم‌زمان قرار می‌گرفتند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه البرز استانی کارگری و تولیدی است عنوان کرد: بزرگ‌ترین غایب حوزه سلامت در استان البرز سازمان تأمین اجتماعی است چرا که در آمد این سازمان از این استان کم نیست.

وی با بیان اینکه نیاز به وجود بیمارستانی هم‌چون بیمارستان میلاد در استان البرز حس می‌شود، اظهار داشت: نیروهای مسلح باید برای ساخت مراکز درمانی به کمک ما بیایند و انتظار نداشته باشند که این بار را وزارت بهداشت به تنهایی به دوش بکشد از طرفی هر چقدر حضور بخش خصوصی پررنگ‌تر باشد به دولت بیشتر کمک می‌شود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مهمترين وظيفه من انتخاب رييس دانشگاه علوم پرشكي البرز بود كه به درستي انجام شد به طوری که كارنامه اين دانشگاه تا كنون بي نظير است.

وي با بيان گلايه از افرادي كه از وزارت بهداشت اشكال مي گيرند، عنوان كرد:خوشبختانه براي جامعه پزشكي فرصت ارائه خدمت صادقانه فراهم است.

هاشمي ادامه داد: در اين دوره تعداد تخت هاي ويژه استان البرز به دو برابر تعداد خود در طول تاريخ ايجاد اين استان مي رسد. البته هنوز وظيفه خود در استان البرز را انجام نداده و همچنان از حداقل خدمات هم محروم هستند.

وی با بيان اينكه در طرح تحول نظام سلامت ١١ ميليون ايراني بيمه شدند، اظهار داشت: اين اتفاق در دنيا بي سابقه است. سازمان جهاني بهداشت نيز براي تبديل اين طرح به يك الگوي جهاني ابراز اميدواري كرده است.

وزير بهداشت عنوان كرد: از ته دل معتقدم هر كس با هر لباس و ظاهري ،امروز مردم را مايوس كند، خدمتي به آنها نكرده ، مردم نياز به خدمت و كمك دارند و از حرف زدن و شعار دادن خسته شدند. 

وي افزود: وزارت راه و شهرسازي با حداقل ٣٠ درصد زير قيمت معمول، پروژه ها را به بهره برداري رسانده است. اميدواريم دفعه بعد هم به همين ميزان پروژه افتتاح شود.

هاشمي يادآور شد: ارزش، رفاه و آسايش مردم است. اگر جمهوري اسلامي با اخلاق نبود،هيچ مزيتي به ديگر نظام هاي دنيا نداشت.

انتهای پیام/
 

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان