۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام
کد خبر: ۲۰۸۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

داود محمدی با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی عنوان کرد: هم اکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌ نیمه تمام در کشور وجود دارد که با بودجه عمرانی کشور ۱۵ سال زمان برای اتمام این پروژه‌ها نیازمندیم که هرگز به ثمر نخواهد رسید.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، داود محمدی، نماینده مردم قزوین البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین اظهار کرد: حوزه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است که مدیران در تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به این دو امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تقویت و رشد فرهنگی گفت: تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان دوام و بقا خانواده را در دستور کار خود قرار دهند، چرا که امروزه مهمترین عامل آسیب‌های اجتماعی سست شدن پیوند خانواده‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال جاری رشد قابل توجه‌ای در حوزه اقتصاد و فرهنگ در استان باشیم، گفت: با وجود منابع و اعتبارات مالی محدود در اجرای پروژه‌ها باید به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌‌ی شود که نیازمند اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای پروژه‌ها هستیم.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرورت امروز کشور الویت بندی و برنامه‌ریزی دقیق در انجام پروژه‌هاست، در حالی که در بعضی از موارد شاهد بودجه و اعتبارات کافی برای اجرای پروژه‌ها هستیم اما متاسفانه به دلیل عدم برنامه‌ریزی عملیاتی نمی‌شود.

محمدی در ادامه اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های استان قزوین باید با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد تا از هدر رفت هزینه‌ها جلوگیری شود و با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی عنوان کرد: هم اکنون 400 هزار میلیارد تومان پروژه‌ نیمه تمام در کشور وجود دارد که با بودجه عمرانی کشور 15 سال زمان برای اتمام این پروژه‌ها نیازمندیم که هرگز به ثمر نخواهد رسید.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: با واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی شاهد کاهش مصرف هزینه‌های دولتی کشور و تسریع در زمان اتمام پروژه‌‌ها خواهیم بود.

اینترنت پرسرعت روستایی در 180 روستا راه‌اندازی می‌شود

سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اساسی‌ترین مشکلات موجود در شهرستان قزوین اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای اخیر از مناطق مختلف استان مشکلات آب شرب، ارتباطات و راه‌های مواصلاتی از مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی مردم بود.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به مشکلات راه‌سازی مطرح شده در استان با هماهنگی وزارت راه اعتبارات لازم برای پروژههای استانی و کشوری فراهم شده که تا چند ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم قزوین البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 180 روستا در فاز یک راه اندازی اینترنت روستایی قرار دارند، عنوان کرد: تا پایان سال جاری اینترنت پرسرعت روستایی از طریق سیم کارت دیتا در اختیار متقاضیان در روستاها قرار خواهد گرفت.

زرآبادی در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواهشمندیم برای تسریع در بهبود و حل مشکلات مطرح شده از سوی مردم گزارش الویت بندی برنامه‌های خود را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهند.

انتهای پیام/1404 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان