۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین لفاظی جدید رضا پهلوی در مصاحبه با روزنامه سعودی; رژیم ایران در حال زوال است!+عکس
کد خبر: ۲۰۸۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

درادامه گزافه گویی های فرزند شاه مخلوع ایران؛

لفاظی جدید رضا پهلوی در مصاحبه با روزنامه سعودی; رژیم ایران در حال زوال است!+عکس

فرزند شاه مخلوع ایران در مصاحبه با یک روزنامه سعودی مدعی شد نظام ایران در حال نابودی است و اصلاح آن امکان پذیر نیست!

لفاظی جدید رضا پهلوی در مصاحبه با روزنامه سعودی; رژیم ایران در حال زوال است!+عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران که از هر فرصتی برای نشان دادن کینه خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، در مصاحبه با روزنامه سعودی الوطن مدعی شد نظام ایران در حال زوال است و اصلاح آن امکان پذیر نیست.
رضا پهلوی در مصاحبه با این روزنامه سعودی در یک گزافه گویی بی اساس مدعی شد شیوه رژیم ایران، فریب مردم با بازی اصلاحاتی است که مدعی آن است و هر تغییر و یا اصلاحی به نظر می رسد محال باشد.

فرزند شاه مخلوع ایران همچنین در ادامه گزافه گویی های خود مدعی شد هدف تهران از افزایش مداخلات منفی خود در امور کشورهای منطقه، ایجاد توجیهاتی برای بقای خود است؛ از این رو نیازمند چنین بحران آفرینی هایی است.

وی در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: رژیم ایران، رژیمی شعاری باقی خواهد ماند.




لفاظی جدید رضا پهلوی در مصاحبه با روزنامه سعودی: رژیم ایران در حال زوال است!+عکس

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این روزنامه در خصوص آنکه اوضاع سیاسی ایران را در دوره روحانی چگونه می بیند، مدعی شد: ملت تلاش می کند حقوق مشروع خود را به تدریج بدست آورد؛ اما از روز نخست مشخص شد که این رژیم و قانون اساسی آن انتخاب ملت نیست و هر لحظه می تواند تمامی قوانین را نادیده بگیرد! این در حالی است که عملیات تغییر و اصلاح محال است. 
وی در ادامه گزافه گویی های بی اساس خود مدعی شد: دوستان ما در منطقه از این مسائل خبر دارند. ما چندی پیش شاهد برگزاری انتخابات پارلمان بودیم و مشاهده کردیم که میزان مشارکت مردم بطور کلی بسیار پایین بود. من از مردم خواستم متوجه باشند رأی دادن به چنین رژیمی، به جز مشروعیت بخشی به آن فایده دیگری ندارد.


لفاظی جدید رضا پهلوی در مصاحبه با روزنامه سعودی: رژیم ایران در حال زوال است!+عکس

فرزند شاه مخلوع ایران در ادامه گزافه گویی های خود، در پاسخ به این ادعا که " رژیم ایران امروز در امور داخلی کشورهای همسایه و کشورهای خارجی دیگر، مداخله می کند. آیا این رژیم همان هدفی که پیشتر اشاره کردید، دنبال می کند" گفت: این رژیم چندین هدف را پیگیری می کند. یکی از آنها صدور ایدئولوژی برای بقای خود است. این رژیم به شدت نیازمند بحران آفرینی در هر لحظه ای است.
وی همچنین در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: تلاش ایران برای به دست آوردن سلاح هسته ای لزوما به معنای حمله به اسرائیل نیست؛ بلکه برای آن است که از طریق تهدید هسته ای، جبهه ای نظامی و سنتی درست کند که هیچ کس توانایی مقابله با آن را نداشته باشد.


اظهارات فرزند شاه مخلوع ایران در مصاحبه با روزنامه سعودی الوطن در حالی مطرح می شود که چندی است عربستان تلاش می کند با ایجاد جوی رسانه ای علیه ایران، کشورمان را در منطقه به انزوا بکشاند. عربستان که بیش از یکسال است در کشتار ملت مظلوم یمن دست دارد، چندی پیش با شرکت مقام اسبق اطلاعاتی اش در نشست منافقین، عملا از حمایت خود از گروه های معاند جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان