۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقامت ۶ هزار و ۵۸۵ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان
کد خبر: ۲۰۸۰۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲ ساعت: ۱۵:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اعلام کرد:

اقامت ۶ هزار و ۵۸۵ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان

سالار قاسمی گفت: تاکنون بالغ بر ۶ هزار و ۵۸۵ نفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین، اسکان داده شده‌اند.

اقامت ۶ هزار و ۵۸۵ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: با فرارسیدن فصل تابستان و آغاز مسافرت‌ها، اسکان موقت فرهنگیان برای فصل تابستان سال جاری از هفته آخر خرداد ماه آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.  
وی افزود: ساعت پذیرش در پایگاه‌های اسکان از ساعت 8 صبح لغایت 24 شب انجام می‌گیرد و اسكان فرهنگيان با ارائه كارت شناسايي پرسنلي يا حكم كارگزيني و با داشتن شناسنامه امكان پذير خواهد بود، حضور شخص فرهنگي جهت دريافت معرفي نامه در محل ستاد اسكان الزاميست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: امسال 17 پایگاه، 39 مدرسه و 403 کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان اختصاص داده شده است که از تعداد 403 کلاس، 67 کلاس ویژه، 158 کلاس نوع الف، 59 کلاس نوع ب و 119 کلاس نوع ج می‌باشد.
قاسمی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 6 هزار و 585 نفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین، اسکان داده شده‌اند.
وی در ادامه گفت: همچنین بالغ بر یک‌هزار و 906 خانوار شامل یک هزار و 693 خانوار فرهنگی و 213 خانوار غیر فرهنگی از مراکز اسکان استان قزوین استفاده نموده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های مهم در صنعت گردشگری کشور، با دارا بودن نقاط و جاذبه‌های مهم گردشگری و آثار تاریخی آماده ارائه خدمات و به میهمانان و گردشگران کشور می‌باشد، شهر قزوین به عنوان یکی از شهرهای تاریخی کشور دارای آب انبارهای مختلف و دیدنی است.
وی تأکید کرد: تاکنون بالغ بر 13 هزار و 170 نفر روز شامل 11 هزار و 678 نفر روز فرهنگی و یکهزار و 492 نفر روز غیر فرهنگی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین، اسکان داده شده‌اند.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان