۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استکبارستیزی از مواضع اساسی نظام اسلامی است/ همه اشرافی‌گری را در جامعه محکوم کنند
کد خبر: ۲۰۸۰۰۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

استکبارستیزی از مواضع اساسی نظام اسلامی است/ همه اشرافی‌گری را در جامعه محکوم کنند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: استکبارستیزی از مواضع اساسی و دقیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره بر این موضع الهی و قرآنی پایبند خواهیم بود.

استکبارستیزی از مواضع اساسی نظام اسلامی است/ همه اشرافی‌گری را در جامعه محکوم کنند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار سمنان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، در سخنان به تشریح اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهان اسلام پرداخت و گریزی به توطئه‌های دشمنان برای مقابله با ترویج انقلاب اسلامی زد.

وی تصریح کرد: خطوط اصلی نظام و مواضع انقلاب اسلامی که توسط رهبر فرزانه انقلاب مطرح می‌شود، امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: برخی امروز می‌گویند استکبارستیزی را قبول ندارم و این سخن درستی نیست؛ استکبارستیزی جزء تعالیم الهی در قرآن کریم و معارف دینی ماست.

تقوی بیان کرد: پیامبران الهی از سوی خداوند متعال برگزیده و فرستاده شدند تا با مستکبران عالم درگیر شوند و نگذارند آنها به اهداف شومشان برسند.

وی تصریح کرد: استکبارستیزی از مواضع اساسی و دقیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره بر این موضع الهی و قرآنی پایبند خواهیم بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: ائمه جمعه امروز باید اهداف استکبارستیزی را برای مردم بیان و در خطبه‌های نماز جمعه و سایر محافل شیوه‌های آن را تبیین کنند.

تقوی بیان کرد: مقابله با اشرافی‌گری از خطوط و شیوه‌های حکومتی دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره باید مد نظر قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: اشرافی‌گری ضد دین مبین اسلام است و همه امروز باید در این ارتباط صحبت و آن را محکوم کنند که مبادا به صورت یک فرهنگ درآید و این نیز از خطوط اساسی و اصلی نظام اسلامی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: مقابله با اشرافی‌گری مبنای فکری، اسلامی، عقلی و قرآنی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ب30

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان