۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شرکت های دانش بنیان در خدمت فیزیوتراپها
کد خبر: ۲۰۷۹۶۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شرکت های دانش بنیان در خدمت فیزیوتراپها

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی گفت: تولید تجهیزات فیزیوتراپی از ضرورت های کشور است که باید آن را به همت فیزیوتراپیست ها و انجمن های علمی تخصصی ایجاد کرد.

شرکت های دانش بنیان در خدمت فیزیوتراپها
خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛ علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم گرامیداشت روز فیزیوتراپی که شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: تجهیزات پیشرفته فیزیوتراپی و تولید آن کمک شایانی به جامعه درمانگران و بیماران می کند که نباید از آن غافل بود.

دلیری گفت:در حوزه معاونت فناوری ریاست جمهوری با همکاری انجمن های علمی و تخصصی باید به فکر تولید محصولات فیزیوتراپی بود که ما نیز از آن حمایت می کنیم و در تحقق طرح دکترای حرفه ای فیزیوتراپی تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: اقدام شرکت های دانش بنیان در تولید تجهیزات فیزیوتراپی بسیار موثر است و فیزیوتراپیست ها باید در تولید محصول و تجهیزات فیزیوتراپی گام بردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی گفت: درکشور ما رشته های گوناگون علمی با مدیریت منسجم انجمن های علمی زمینه ساز برنامه های مطلوب هستند که باید در این مهم به سهم تولیدات علمی هم توجه داشت.

دلیری با اشاره به رتبه اول فیزیوتراپی ایران در خاورمیانه و رتبه پانزدهم در جایگاه بین المللی گفت: متخصصان برجسته پزشکی ایران در اقصی نقاط جهان و در رشته های گوناگون نقش آفرینی می کنند، اما باید بدانیم علیرغم تولید علم در زمینه تولید فناوری جایگاه خوبی نداریم و باید در این عرصه گام برداریم.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان