۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تدریس مخفیانه در دانشگاه بین المللی قزوین و اخطار نماینده ولی فقیه در استان بر افشای اسامی مدیران متخلف
کد خبر: ۲۰۷۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

تدریس مخفیانه در دانشگاه بین المللی قزوین و اخطار نماینده ولی فقیه در استان بر افشای اسامی مدیران متخلف

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

تدریس مخفیانه در دانشگاه بین المللی قزوین و اخطار نماینده ولی فقیه در استان بر افشای اسامی مدیران متخلف
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید 


در صورت ادامه زمین خواری، اسامی مدیران متخلف را اعلام می‌کنیم/ ثابت می‌کنم گلوله های ما مشقی نیست

آیت الله عابدینی با اشاره به تخلفات برخی از مدیران در زمین خواری استان بیان کرد: عده ای از اختیارات مدیریتی خود سوءاستفاده کرده و قصد تصاحب زمین های استان را دارند به این مدیران متخلف هشدار می دهیم در صورت ادامه روند زمین خواری اسامی آنها را به مردم معرفی میکنیم.


آتش سوزی لاستیک عامل انفجار تریلی/ تردد خودروها به محور قدیم تاکستان- زنجان منتقل شد

سرهنگ حمیدی بیان کرد: به دلیل آتش گرفتن لاستیک های تریلی و سرایت این آتش سوزی، مسیر مسدود و تردد خودروها به محور قدیم تاکستان-زنجان منتقل شد.


ذائقه ناشناسی کودکان در برپایی غرفه‌ها/ فروش عینک آفتابی، شیرینی و شکلات در نمایشگاه خلاقیت!

برگزاری نمایشگاه "کودک، نوجوان" در قزوین می‌توانست با سنجش نیازهای واقعی کودکان در زمینه مسائل فکری و پرورش خلاقیت، پاسخگوی نیازهای خانواده‌ها و فرزندان آنها باشد تا سطح کیفی این دست از نمایشگاه‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.



کشتار ظالمانه مردم کشمیر لکه ننگی بر پیشانی حقوق بشر آمریکایی

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین آمده است: کشتار ظالمانه کشمیر لکه ننگی بر پیشانی بشریت و حقوق بشر امریکایی است، این قتل عام، داغی بزرگ نه تنها بر قلوب مسلمین بلکه بر قلوب انسانیت نهاد.



تولیدات پژوهشی ما پاسخگوی نیازهای کشور نیست/ با ابزار غربی نمی‌توان حوزه اقتصاد را متحول کرد

حسین قدیانی با بیان اینکه تولیدات پژوهشی ما پاسخگوی نیازهای کشور نیست، بیان کرد: یکی از مشکلات کشور این است که قصد داریم با ابزار غربی، مشکلات نظام جمهوری اسلامی را حل کنیم.


باید با محدودکنندگان تشکل‌های دانشجویی برخورد شود/ خطوط قرمز را در کشور رهبری تعیین می‌کنند+صوت

روح الله بابایی صالح بیان کرد: افرادی که با تشکل‌های دانشجویی برخورد کرده‌اند باید از طریق مسئولین دانشگاه مورد مواخذه قرار بگیرند و اگر این اقدام صورت نگیرد، باید از سوی مسئولین خارج از دانشگاه به این موضوع رسیدگی شود.


کارنامه مدیران در اقتصاد مقاومتی تا پایان مرداد ارزیابی می شود

فریدون همتی عنوان کرد: کارنامه مدیران در اقتصاد مقاومتی تا پایان مردادماه سال جاری ارزیابی خواهد شود تا برنامه ها و کارها با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری و عملیاتی شود.


کاهش عرضه شکر تابع متغیرهای فصلی و مشکل واردات آن است

عبدالحسین کولجی با تاکید بر اینکه استان قزوین وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها دارد، گفت: مشکل کمبود شکر تا یک ماه آینده و با رسیدن مواد اولیه‌ای همچون چغندر به کارخانه‌ها برطرف خواهد شد.


تجاوز به چپ کامیون جان راننده پراید را گرفت

سرهنگ نصرالله بیگلری از وقوع یک فقره تصادف فوتی در جاده قدیم قزوین - رشت خبر داد.


قیمت انواع میوه‌های تابستانی در بازار قزوین+ جدول

با شروع فصل تابستان و افزایش تنوع و عرضه میوه‌ها در بازار، قیمت‌های این محصولات نسبت به روزها و هفته‌های اخیر مقداری کاهش یافته است.


15 سال است که رنگ آفتاب را ندیده‌ام/ حمایت دولت از بهزیستی باید افزایش یابد

معلول قزوینی می‌گوید: بعد از ۳۰ سال خدمت و با حادثه‌ای که برایم پیش‌آمد بازنشسته شدم و مزایای دیگری به من تعلق نگرفت و ۱۵ سال است که روی این تخت جا خوش کرده‌ام.


طرح امنيت اخلاقي يك طرح قانوني نيست/ به بهانه حريم خصوصي افراد نباید حريم عمومي جمع كثيري مورد تعرض قرار بگیرد

در کرسی آزاداندیشی با موضوع طرح امنیت اخلاقی مطرح شد که این طرح يك طرح قانوني نيست اما به بهانه حريم خصوصي افراد نباید حريم عمومي جمع كثيري مورد تعرض قرار بگیرد.


واحدهای کسب و کار برای جلوگیری از گسترش قاچاق کالا رتبه بندی می‌شوند

علیرضا کشاورز قاسمی گفت: رتبه بندی واحدهای کسب و کار با هدف جلوگیری از گسترش اقتصاد زیر زمینی و قاچاق کالا و ایجاد تمایز بین فعالین اقتصادی از طریق به کارگیری روش‌های علمی و عادلانه صورت می‌گیرد.


مدیری را که با اقدام اشتباهش در مسیر تولید مانع تراشی کند، تضعیف کننده نظام معرفی می‌کنم

فریدون همتی گفت: مدیری که با تصمیمات اشتباه خود کار در دستگاهش معطل بماند و اقدامی کند که به تولید و سرمایه گذاری لطمه وارد شده و متوقف شود به عنوان مدیری که در جهت تضعیف دولت تصمیم گیری می‌کند و با مردم، دولت و نظام مخالفت می‌کند، معرفی می‌کنم.


کودتا در ترکیه با حمایت عربستان رخ داد

روح الله بابایی صالح با بیان اینکه این کودتا متاسفانه با توجه به حمایت‌های برخی کشورها مثل عربستان رخ داد، تصریح کرد: ایران اسلامی اولین کشوری بود که وزیر امور خارجه و دبیر شورای امنیت ملی آن این کودتا را محکوم کردند.


سند جهاني طرح شکوفايي قزوين در سازمان ملل تصويب مي‌شود

مسعود نصرتي از تصويب سند پايلوت جهاني اجراي طرح شکوفايي شهر قزوين در سازمان ملل در يک ماه آينده خبر داد


جای خالی تئاتر شهر در استان احساس می‌شود/ " ایستاده در غبار" و "بارکد" جزو پرفروش ترین‌های سینما

اسکندر نادری‌پور با بیان اینکه "ایستاده در غبار" و "بارکد" جزو پرفروش ترین‌های سینماهای استان بودند، بیان کرد: وجود یک سالن تئاتر شهر برای هنرمندان و مردم نیاز ضروری است.


تدریس مخفیانه "هاشم آقاجری" در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی لو رفت+ سند

سقوط مهم‌ترین دانشگاه استان به ردیف دانشگاه‌های درجه 3 کشور در آخرین سطح‌بندی دانشگاه‌های کشور و قرار گرفتن دانشگاهی که قرار بود روزی در میان 8 دانشگاه برتر کشور باشد در رتبه مفتضحانه 31 دانشگاه‌های ایران، دردی نیست که با ترویج سیاست‌زدگی در این دانشگاه قابل درمان باشد.


شهرک مهرگان در اولویت اول اختصاص سهمیه اتوبوس و مینی‌بوس استان

منوچهر حبیبی بیان کرد: در حال پیگیری سهمیه‌ای از وزارت کشور هستیم و حتما شهرک مهرگان در اولویت اول ما در اختصاص سهمیه اتوبوس و مینی بوس است.


رسیدگی به 42 شکایت از تخلف تاکسیرانان در تیرماه سال جاری

عبدالعلی دربندی‌زاده بیان کرد: در تیرماه سال جاری پس از بررسی 42 مورد از شکایات رسیده به سازمان 3 مورد از آنها برای رسیدگی بیشتر به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شده است.


برخورد با تشکل‌های انقلابی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین+تصویر نامه

معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با ارسال نامه‌ای به ریاست دانشگاه خواستار برخورد با تشکل‌های انقلابی و دانشجویان مطالبه‌گر این دانشگاه شد.


یک روز در دادگاه‌های خانواده قزوین/ طلاق توافقی بحران تازه خانواده‌های ایرانی

این روزها دادگاه‌های خانواده میزبان زوج‌های جوانی است که با دعوا و جنجال و یا به صورت توافقی خواستار طلاق هستند، مردان و زنانی که آمده‌اند تا هرچه زودتر اجازه حک شدن مهر «طلاق» را روی عقدنامه‌هایشان بگیرند.


انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان