۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تجمع دانشجویان در حمایت از مردم کشمیر در سراسر کشور برگزار شد
کد خبر: ۲۰۷۸۰۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تجمع دانشجویان در حمایت از مردم کشمیر در سراسر کشور برگزار شد

جمعی از دانشجویان سراسر کشور به صورت همزمان، بعد از نماز جمعه امروز در حمایت و دفاع از مردم کشمیر تجمع کردند، دانشجویان در این تجمع خواستار موضع‌گیری جدی وزارت خارجه در مقابل این جنایات شدند.

تجمع دانشجویان در حمایت از مردم کشمیر در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور ظهر امروز ( اول مرداد 95) همزمان بعد از نماز جمعه در حمایت و دفاع از مردم کشمیر تجمع کردند.

بنابراین گزارش دانشجویان تهرانی هم بعد از نماز جمعه امروز تهران به همراه سایر نمازگزاران با برگزاری تجمع حمایت خود را از مردم مظلوم کشمیر اعلام کرده و توقف این روند شدند.

دانشجویان با دردست داشتن پلاکاردهایی خواستار موضع‌گیری جدی دستگاه دیپلماسی نسبت به کشتار مردم کشمیر شدند و از مسلمانان جهان نیز خواستند تا در مقابل جنایت در کشمیر سکوت نکنند.

مجتبی رئیسی دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، گفت: ما می‌گوییم از مظلوم در هرجای دنیا حمایت می‌کنیم و وظیفه خود دانستیم طبق تعهدی که به مظلومان عالم داده‌ایم،از مردم مظلوم کشمیر حمایت کنیم. به همین دلیل امروز در تهران و سایر شهرهای کشور تجمع برگزار کردیم تا حمایت خود را از مردم کشمیر اعلام کنیم.

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع هم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین گفت: متاسفانه وزارت خارجه در رابطه با کشتار مردم در کشمیر سکوت کرد. ما دانشجویان از وزارت خارجه می‌خواهیم تا دست از سکوت بکشد و موضع قدرتمندانه‌ای در رابطه با این جنایات بگیرد.

لازم به ذکر است این تجمع به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان