۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین در صورت ادامه زمین خواری، اسامی مدیران متخلف را اعلام می‌کنیم/ ثابت می‌کنم گلوله های ما مشقی نیست
کد خبر: ۲۰۷۸۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

هشدار شدیدالحن امام جمعه قزوین به مدیران زمین خوار:

در صورت ادامه زمین خواری، اسامی مدیران متخلف را اعلام می‌کنیم/ ثابت می‌کنم گلوله های ما مشقی نیست

آیت الله عابدینی با اشاره به تخلفات برخی از مدیران در زمین خواری استان بیان کرد: عده ای از اختیارات مدیریتی خود سوءاستفاده کرده و قصد تصاحب زمین های استان را دارند به این مدیران متخلف هشدار می دهیم در صورت ادامه روند زمین خواری اسامی آنها را به مردم معرفی میکنیم.

در صورت ادامه زمین خواری، اسامی مدیران متخلف را اعلام می‌کنیم/ ثابت می‌کنم گلوله های ما مشقی نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های سیاسی عبادی امروز قزوین اظهار کرد: امام علی(ع) می فرمایند: کسانی که بیت المال و اموال مومنین را به ناحق جابه جا می کنند اینها اسلام را به خطر انداخته و در ردیف دشمنان اسلام قرار می گیرند."

وی در ادامه افزود: یعنی این افراد در ردیف دشمنانی چون صهیونیست و آمریکا قرار می گیرند و این سخن حضرت محدود به مسئولین نمی شوند مردم هم باید مراقب باشند و برای نمونه در انتخابات ها مسئولین متعهد را انتخاب کنند.

این خطیب نمازجمعه در ادامه با اشاره به مسئله زمین خواری در استان اذعان کرد: یک پدیده خلاف ایمان و امانت داری در استان شکل گرفته است که برخی از مدیران زمین های کشاورزی درجه یک نزدیک سی هکتار در هفت سنگان را با دور زدن قانون قصد تصاحب دارند.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که در مورد زمین های کشاورزی فرموده اند:" حتی در زمین کشاورزی اجازه ساخت حوزه علمیه را ندهید." بیان کرد: عده ای از مسئولان قصد دارند این زمین ها را در خدمت مطامع شخصی قرار دهند که شکر خدا با همت شورای عالی شهرسازی و معماری این خلاف شرع و انسانیت صورت نگرفت.

عابدینی ادامه داد: به برخی از این مسئولین در استان قزوین که آلوده به زمین خواری شده اند نصیحت می کنیم که اگر از این اقدام غلط خود دست برندارند اسامی آنها را به مردم اعلام می کنیم.
وی تصریح کرد: از سوی نمازگزاران به این زمین خواران هشدار می دهیم که قانون را دور نزنند و فکر تصرف زمین های استان را از سر بیرون کنند، این افراد در جایی گفته اند امام جمعه حرفایی می زند که گلوله هایش مشقی است اما به آنها ثابت خواهیم کرد که گلوله های ما مشقی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: از استاندار محترم و شورای عالی شهرسازی تقاضا داریم اجازه ندهند زمین های کشاورزی به تصرف عده ای زمین خوار دربیاید.
وی با بیان اینکه امروز عده ای از اختیارات مدیریتی خود سوءاستفاده می کنند، گفت: برخی از مسئولان استان قصد دارند زمین های مستعد کشاورزی را از مالکیت کشاورزان استان خارج کرده و به تصرف خود درآورند که در جلسه شورای شهرسازی و معماری مربوط به هفت سنگان با تصویب مصوبه ای جلوی این امر گرفته شد اما عده ای به دنبال دور زدن قانون هستند.


امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به کودتای شکل گرفته در ترکیه بیان کرد: این جمعیتی که مدتی پیش در ترکیه علیه کودتاگران به پا خواستند بخاطر این بود که جلوی آشوب و بلوا و نفوذ داعش را بگیرند، اردوغان اشتباه نکند مردم کشور ترکیه بخاطر او وارد خیابانها نشدند. اردوغان خودش بخاطر همدستی با اشرار بین المللی آمریکا،اسرائیل و داعش زیر سئوال است.

وی با بیان اینکه حمایت از مظلوم بر همه واجب است، تاکید کرد: این جزو وظایف ماست که در مقابل ظلم و ستم کاری کرده و از مظلوم حمایت کنیم، امروز که در کشمیر ظلم می کنند و مردم را می کشند و سازمان ملل و استکبار جهانی سکوت کرده اند، نباید سکوت کرد.

عابدینی در پایان با اشاره به بدعهدی های امریکا در ماجرای برجام و گزارش اخیر بان کی مون درباره موضوع هسته ای کشورمان گفت: یکی از نتایج فتنه برجام این بود که دشمنی و ذات پلید دشمن و آمریکا برای همه بیش از پیش اشکار شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان