۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آتش سوزی لاستیک عامل انفجار تریلی/ تردد خودروها به محور قدیم تاکستان- زنجان منتقل شد
کد خبر: ۲۰۷۷۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۱ ساعت: ۱۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه راهبر ناجای کشور مطرح کرد

آتش سوزی لاستیک عامل انفجار تریلی/ تردد خودروها به محور قدیم تاکستان- زنجان منتقل شد

سرهنگ حمیدی بیان کرد: به دلیل آتش گرفتن لاستیک های تریلی و سرایت این آتش سوزی، مسیر مسدود و تردد خودروها به محور قدیم تاکستان-زنجان منتقل شد.

آتش سوزی لاستیک عامل انفجار تریلی/ تردد خودروها به محور قدیم تاکستان- زنجان منتقل شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه راهبر ناجا در کشور درباره حادثه انفجار تریلی در عصر امروز(پنج شنبه) اظهار کرد: ساعت 16 و سی دقیقه عصر امروز یک دستگاه تریلی در آزادراه قزوین-زنجان به دلیل آتش گرفتن لاستیک و سرایت این آتش سوزی دچار حریق شد.
وی در ادامه افزود: به دلیل این حادثه مجبور شدیم تردد در حوزه آزادراهی را متوقف کنیم و بارترافیکی را به محور قدیم تاکستان- زنجان منتقل کنیم.
این مسئول ادامه داد: تردد خودروها در محور قدیم در جریان است و عوامل امدادی با حضور در محل حادثه در حال مهار آتش سوزی هستند تا تردد در این حوزه آزادراهی به حالت عادی برگردد.
وی درباره مسیر جایگزین برای عبور خودروها عنوان کرد: جاده قدیم تاکستان به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است و ترافیک روان و عبور و مرور در این مسیر عادی است.
حمیدی بیان کرد: در ابتدای حادثه در مسیر آزادراه انسداد ایجاد کردیم و مجبور به تغییر مسیر ترافیکی شدیم که عاملی برای ایجاد ترافیک نیمه سنگین در این مسیر شد و همکاران در حال روانسازی این مسیر هستند تا با هدایت به جاده قدیم مسیر رفت و آمد سهل شود.
وی در توصیه به رانندگان گفت: توصیه ما این است که حتما رانندگان خودرو قبل از سفر از نقص فنی خودرو به خصوص سالم بودن لاستیک‌ها در فصل گرما مطمئن شوند و لاستیک‌های فرسوده را تعویض کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان