۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین داشتن حقوق‌ نجومی نتیجه حرص و طمع برخی مدیران است
کد خبر: ۲۰۷۶۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۱ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قزوین:

داشتن حقوق‌ نجومی نتیجه حرص و طمع برخی مدیران است

حجت الاسلام نظری بیان کرد: برخی مسئولین با پیروی از حرص و طمع که نشانه‌های رشد شیطان در وجود انسان است اقدام به برداشت بی‌اندازه از بیت المال مسلمین کردند.

داشتن حقوق‌ نجومی نتیجه حرص و طمع برخی مدیران است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین تصریح کرد: در بحث فیش‌های نجومی قضیه این است که برخی مسئولین ما بر نفس اماره خود افسار مهار نزدند و با پیروی از حرص و طمع که نشانه‌های رشد شیطان در وجود انسان است اقدام به برداشت بی‌اندازه از بیت المال مسلمین کردند.
وی اضافه کرد: وجود این افراد می‌تواند برای نظام اسلامی خطرناک باشد و ریزش‌های فراوانی برای انقلاب داشته باشند و مسئولان باید قاطعانه برخورد کنند و بازگشت اموال بیت المال را هم پیگیری کنند.
عباسی با اشاره به نفوذ دشمن از منظر فرهنگی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق تحریک نفس اماره انسان را به مسیر شیطان هدایت می‌کند و رذایل اخلاقی را از نظر وی خوب جلوه می‌دهد، وقتی رهبر انقلاب می‌فرمایند: من دغدغه فرهنگی دارم و اخیرا هم به عنوان ولنگاری فرهنگی یاد کردند." یعنی باید توجه ما بیشتر شود.
وی بیان کرد: اگر متولیان فرهنگ و مسئولین به درستی عمل نکنند در جامعه ناهنجاری‌ها به صورت پارتی‌ها، اختلاط زن و مرد، روابط نامشروع، مباحث فساد اقتصادی مانند اختلاس‌ها و فیش‌های نجومی و نفوذ سیاسی پیش می‌آید.
انتهای پیام/3009
منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان