۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۲ کارگاه ساخت جرثقیل هیدرولیکی در محلات قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۰۷۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۱ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری:

۲۲ کارگاه ساخت جرثقیل هیدرولیکی در محلات قزوین برگزار می‌شود

سعید وزیری‌نژاد گفت: ۲۲ کارگاه آموزشی ساخت جرثقیل هیدرولیکی در سطح محلات ۱۴گانه شهر قزوین برگزار می‌شود.

 ۲۲ کارگاه ساخت جرثقیل هیدرولیکی در محلات قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ساخت جرثقیل هیدرولیکی برای اولین بار در مرکز استان اجرا می‌شود.
وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی یکی از خدمات 24 گانه طرح "محله ما" به شهروندان قزوینی است که در هر محله طی 4 جلسه آموزشی مختلف به اجرا در می‌آید.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه که برای نوجوانان 12 تا 16 سال در نظر گرفته شده، ایجاد شور و نشاط علمی، شناسایی توانمندی‌های موجود در نوجوانان و آشنایی با مسائل به صورت عملی و آزمایشگاهی برای درک بهتر مسائل علمی است.
وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی ساخت جرثقیل هیدرولیکی از 2 تا 31 مردادماه برگزار می‌شود و مساجد محوری محلات، مکان اجرای این برنامه‌ها تعیین شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در پایان بیان کرد: تاکنون 280 نفر از نوجوانان جهت شرکت در این کارگاه آموزشی ثبت نام کرده‌اند که پیش بینی می‌شود تا پایان این طرح تعداد شرکت کنندگان افزایش یابد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان