۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۱۸۱ دانش‌آموز استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند
کد خبر: ۲۰۷۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۱ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قزوین:

۱۸۱ دانش‌آموز استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

عین اله صادقی گفت: تابستان سال جاری، بالغ بر ۱۸۱ دانش‌آموز استان شامل ۹۶ دانش‌آموز دختر و ۸۵ دانش‌آموز پسر به مسابقات اعزام می‌شوند

۱۸۱ دانش‌آموز استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور در دو بخش پسران و دختران و در دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.
عین‌اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه تمرینات تیم‌های دانش‌آموزی استان اظهار کرد: مسابقات پسران شامل رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، طناب زنی و ژیمناستیک بوده و مسابقات دختران نیز در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، طناب زنی، شنا، ژیمناستیک، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات ورزشی پسران از دهم تا اواخر مرداد ماه در شهرهای اراک و شهرکرد و دختران از 20 مرداد تا نیمه شهریور در شهرهای شیراز، اصفهان، کردستان و قم برگزار می‌شود.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: به منظور آماده‌سازی تیم‌های ورزشی استان جلسات متعددی از اسفند 94 با حضور مسئولین انجمن‌ها، مربیان، سرپرستان، کارشناسان مناطق و مدیران اماکن ورزشی برگزار شد و تیم‌های اعزامی از فروردین ماه امسال تمرینات منظم خود را آغاز نموده و اداره تربیت‌بدنی تمهیدات لازم را برای هر چه بهتر بودن این تمرینات و فعالیت‌ها فراهم کرده است.
صادقی تصریح کرد: برگزاری جلسات توجیهی برای مربیان و سرپرستان، برگزاری جلسات هماهنگی در اداره تربیت بدنی، برگزاری جلسات توجیهی برای کارشناسان تربیت بدنی، برگزاری جلسات با مدیران اماکن و سالن‌های ورزشی، برنامه‌ریزی سالن‌های تمرینی، هماهنگی با استان‌های همجوار جهت مسابقات تدارکاتی، تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز جهت تمرینات تیم‌های ورزشی از جمله اقدامات این معاونت در خصوص اعزام دانش‌آموزان به مسابقات ورزشی امسال می‌باشد.
این مسئول اضافه کرد: در تابستان سال جاری، بالغ بر 181 دانش‌آموز استان قزوین شامل 96 دانش‌آموز دختر و 85 دانش‌آموز پسر به مسابقات اعزام می‌شوند و در مجموع نفرات اعزامی به مسابقات ورزشی به همراه سرپرست و مربی در گروه پسران 106 نفر و در گروه دختران 121 نفر می‌باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان