۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فرمایشات رهبری درباره مذاکره با آمریکا اتمام حجتی برای گروه ۱+ ۵ بود
کد خبر: ۲۰۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر محمدیه:

فرمایشات رهبری درباره مذاکره با آمریکا اتمام حجتی برای گروه ۱+ ۵ بود

حجت الاسلام موسوی موینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: فرمایشات رهبری درباره مذاکره با آمریکا اتمام حجتی برای گروه ۱+ ۵ بود.

فرمایشات رهبری درباره مذاکره با آمریکا اتمام حجتی برای گروه ۱+ ۵ بود

به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه، ضمن تشکر از بصیرت همیشگی مقام معظم رهبری در مواضع حساس جامعه، گفت: هر زمانی در داخل کشور یا خارج از این مرز و بوم بگو مگوهایی صورت می گیرد رهبر بزرگوار ما با بیانات به موقع و رهنمود های سازنده خود باعث می شوند هم دشمنان داخلی و هم خارج نشینان توطئه گر حساب کار دست شان بیاید و خود را جمع و جور کنند.

موسوی موینی در ادامه افزود: فرمایشاتی که رهبری در 29 بهمن به مناسبت سالگرد قیام مردم تبریز داشتند و موضع گیری قاطع در برابر بحث مذاکره با آمریکا نشان دادند، زمینه ای شد تا غربی ها در نشست 1+ 5 در آلماتی دست و پای خود را جمع کنند و یک مقدار عقب نشینی در رویکرد خود در قبال کارشکنی هایشان علیه ایران اسلامی داشته باشند.

وی با اشاره به این که غربی ها از اول با فشار و تحریم جلو آمدند تصریح کرد: دشمنان فکر می کردند با تهدید و اعمال تحریم های جدید علیه ملت ایران و فرستادن پرونده ایران به شورای امنیت و تهدید حمله به ایران می توانند ایستادگی این ملت عزت مند را زمین بزنند و ما را بترسانند.
اما عملکرد ملت ایران با رهبری نائب برحق امام زمان(عج)، آب پاکی بود که بر سر گروه 1+ 5 ریخته شد.

امام جمعه شهر محمدیه گفت: یکی از رئیس جمهورهای سابق آمریکا در نطقی تاکید می کرد درست است که این تحریم ها در ایران تاثیر داشته است اما مردم ایران را از جهت دستیابی به مرز خودکفایی محکم کرده است.

مردم ایران توانسته اند به استقلال کامل برسند و در بیشتر زمینه ها از حمایت کشور های دیگر مستقل شوند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر ما روزی دیگر هیچ نیازی به خارج نداشته باشیم مطمئنا مستقل شده ایم.

در حال حاضر که دشمنان داخلی و خارجی ما با این سخن رهبری ساکت شده اند و مذاکره در آلماتی هم تقریبا مثبت بوده است، باید منتظر ماند تا ببینیم دو مذاکره بعدی که در 28 اسفند امسال و 16 فروردین سال آینده برگزار می شود چه نتیجه ای حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان