۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بانک مرکزی بدهی بیش از ۹۸۸ میلیارد تومانی به صندوق بین‌المللی پول را تسویه کند
کد خبر: ۲۰۷۴۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بانک مرکزی بدهی بیش از ۹۸۸ میلیارد تومانی به صندوق بین‌المللی پول را تسویه کند

با تصمیم هیأت وزیران، بانک مرکزی مجاز شد نسبت به تسویه بدهی ناشی از تعهدات جمهوری اسلامی ایران به صندوق بین المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی اقدام کند.

بانک مرکزی بدهی بیش از ۹۸۸ میلیارد تومانی به صندوق بین‌المللی پول را تسویه کند

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصمیم هیأت وزیران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجاز شد نسبت به تسویه بدهی ناشی از تعهدات جمهوری اسلامی ایران به صندوق بین المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی اقدام کند.

در مصوبه شماره 42371/ ت 53253 آمده است که بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجاز است از محل منابع داخلی خود نسبت به تأمین و پرداخت مبلغ 9 هزار و 882 میلیارد و 613 میلیون و 426 هزار و 273 (9،882،613،426،273) ریال بابت تسویه بدهی ناشی از تعهدات جمهوری اسلامی ایران به صندوق بین المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی اقدام کند.

در بخش دیگری از این مصوبه آمده است که وزارت امور اقتصادی و دارایی بابت تسویه این بدهی، تضمین کتبی لازم را در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار می دهد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی – بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان