۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی، حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است
کد خبر: ۲۰۷۴۸۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی، حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اعلام کرد: اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی و حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است و با این برنامه الهی پیوندهای اجتماعی و ارتباط دانشگاه و جامعه و توده‌های مردم نهادینه می‌شود.

اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی، حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی خطاب به دانشجویان حاضر در اردوهای جهادی اعلام کرد: اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی و حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است و با این برنامه الهی پیوندهای اجتماعی و ارتباط دانشگاه و جامعه و توده‌های مردم نهادینه می‌شود.

در ابتدای این پیام ضمن خیرمقدم‌گویی با دانشجویان جهادگر آمده است: این انجمن آسمانی نماد پیوند دانشجویی و جهادگری و جلوه‌گاه درآمیختگی خداجویی و خدمتگزاری خلق و مظهر بسیجی بودن و انقلابی اندیشیدن و اقدام و عمل جهادی است. دوره دانشجویی مقطع حساس و مهم و فصل شکل‌گیری شخصیت و شکوفایی آدمی است و همه آینده دانشجویان و سرنوشت جامعه و نظام و انقلاب بدان گره خورده است از این رو برنامه‌ریزی جامع برای این دوره ضرورت دارد.

در ادامه تاکید شد: از نکات مهم در این دوره تربیت جامع و متوازن و متعالی و توجه به رشد همه ابعاد اخلاقی و علمی و اجتماعی است و در این میان پرورش بعد اجتماعی و اخلاق نوع دوستی و ارتباط انسانی و اهتمام به نیازمندان و محرومان اهمیت والایی دارد و این همه در الگوی دانشگاه اسلامی باید جلوه گر باشد.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی و حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است و با این برنامه الهی پیوندهای اجتماعی و ارتباط دانشگاه و جامعه و توده‌های مردم نهادینه می‌شود.

در پایان این پیام تاکید شد: ضمن عرض سلام و ادب و سپاس محضر همه برنامه ریزان و شرکت کنندگان این اردوهای جهادی، دوستان و دانشجویان عزیز را به اخلاص در عمل و اتقان در برنامه‌ریزی و تلاش مجاهدانه و تعامل مهربانانه و خدمات خالصانه فرا می‌خوانم و شما را دعا می‌کنم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان