۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین باید با محدودکنندگان تشکل‌های دانشجویی برخورد شود/ خطوط قرمز را در کشور رهبری تعیین می‌کنند+صوت
کد خبر: ۲۰۷۴۵۲ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۰ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج وبوئین زهرا در مجلس:

باید با محدودکنندگان تشکل‌های دانشجویی برخورد شود/ خطوط قرمز را در کشور رهبری تعیین می‌کنند+صوت

روح الله بابایی صالح بیان کرد: افرادی که با تشکل‌های دانشجویی برخورد کرده‌اند باید از طریق مسئولین دانشگاه مورد مواخذه قرار بگیرند و اگر این اقدام صورت نگیرد، باید از سوی مسئولین خارج از دانشگاه به این موضوع رسیدگی شود.

باید با محدودکنندگان تشکل‌های دانشجویی برخورد شود/ خطوط قرمز را در کشور رهبری تعیین می‌کنند+صوت
روح الله بابایی صالح، نماینده آوج وبوئین زهرا در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره صدور نامه‌ای از سوی مسئولان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برای برخورد با تشکل‌های دانشجویی اظهار کرد: صحبت‌های دانشجویی باید در فضای پرنشاط دانشگاه بیان شود البته همه در چارچوب قانون مطیع آن هستند و خروج از خطوط قرمز در هر زمینه‌ای محکوم است.
وی در ادامه تصریح کرد: افرادی که با تشکل‌های دانشجویی برخورد کرده‌اند باید از طریق مسئولین دانشگاه مورد مواخذه قرار بگیرند و اگر این اقدام صورت نگیرد، باید از سوی مسئولین خارج از دانشگاه به این موضوع رسیدگی شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه قانون برای دانشجویان و مسئولان دانشگاه فصل الخطاب است، عنوان کرد: در ایران اسلامی خطوط قرمز را رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌کنند و همه باید مطیع منویات رهبری باشند و خروج از این خطوط از سوی هیچ کس مورد پذیرش نیست.
وی درباره نقش سیاسی کاری مدیران در کاهش رشد علمی دانشگاه‌ها گفت: البته برخی از سیاسی کاری‌ها در دانشگاه عاملی برای کاهش روند شتاب علمی در کشور شده است؛ اما این یک موضوع دوطرفه بین دانشجویان و مدیران دانشگاه‌هاست.
بابایی صالح در ادامه افزود: دانشجویان ما درس خواندن را جدی نمی‌گیرند البته بنیه علمی دانشجویان ما به علت ضعف در سیستم آموزشی آموزش و پرورش است به همین دلیل این دانش آموز با سواد بالا وارد دانشگاه نمی‌شود.
وی در پایان اذعان کرد: هم اکنون نوع پذیرش در دانشگاه‌ها دانشجویان ما را برای درس خواندن ضعیف‌تر کرده و پذیرش در بیشتر دانشگاه‌ها بدون آزمون ورودی، زمینه‌ای برای عقب ماندگی علمی ما شده است.
صوت مصاحبه:

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان