۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کاهش عرضه شکر تابع متغیرهای فصلی و مشکل واردات آن است
کد خبر: ۲۰۷۴۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۰ ساعت: ۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتاق اصناف قزوین:

کاهش عرضه شکر تابع متغیرهای فصلی و مشکل واردات آن است

عبدالحسین کولجی با تاکید بر اینکه استان قزوین وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها دارد، گفت: مشکل کمبود شکر تا یک ماه آینده و با رسیدن مواد اولیه‌ای همچون چغندر به کارخانه‌ها برطرف خواهد شد.

کاهش عرضه شکر تابع متغیرهای فصلی و مشکل واردات آن است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، با شروع فصل تابستان و رسیدن میوه‌های فصلی، مصرف کالاهایی همچون شکر که برای تهیه مربا و شربت کاربرد فراوانی دارد نیز افزایش می‌یابد.
اما کمبود شکر در چند ماه اخیر در قزوین موجب شده تهیه این کالا دغدغه‌ای برای مردم باشد.
عبدالحسین کولجی رئیس اتاق اصناف قزوین با اشاره به اینکه کمبود شکر در بازار قزوین موقتی است، اظهار کرد: مسئله کاهش عرضه شکر کشوری است و از روی عمد و دست شخص خاصی نبوده بلکه گذر زمان آن را حل خواهد کرد.
کلوجی با تاکید بر اینکه استان قزوین وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها دارد، اذعان داشت: مشکل کمبود شکر تا یک ماه آینده و با رسیدن مواد اولیه‌ای همچون چغندر به کارخانه‌ها برطرف خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه میزان عرضه و تقاضا دست‌خوش روابط بین الملل است، تصریح کرد: بحث افزایش قیمت مختص به بازار داخلی نبوده و تابع بازار جهانی است که در حال حاضر واردات آن نیز کمی دچار مشکل شده است.
رییس اتاق اصناف قزوین افزود: اختلافات قیمت شکر آزاد و افزایش تقاضا مقطعی و تابع متغیرهایی مانند عوامل اجتماعی و فصلی است که سعی در رفع این مشکل داریم.
این مسئول در پایان تاکید کرد: قطعا با افراد سودجو و محتکر در این راستا برخورد کرده تا حقی از مردم ضایع نشود.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان