۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سراج;‌ دولت به تذکرات سازمان بازرسی درباره حقوق نجومی مدیران توجهی نمی‌کرد
کد خبر: ۲۰۷۳۳۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سراج;‌ دولت به تذکرات سازمان بازرسی درباره حقوق نجومی مدیران توجهی نمی‌کرد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس سازمان بازرسی در کمیسیون اعلام کرد دولت به تذکرات این سازمان درباره حقوق نجومی مدیران توجهی نمی‌کرد.

سراج;‌ دولت به تذکرات سازمان بازرسی درباره حقوق نجومی مدیران توجهی نمی‌کرد

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ امروز رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود:‌ قاضی سراج در گزارش خود عنوان کرد که تذکرات لازم از سوی سازمان بازرسی کل کشور در مورد مدیران‌عامل پیشین و فعلی بانک رفاه و همچنین مدیرعامل فعلی بانک مهر ایرانیان به دولت داده شده بود که متأسفانه به آنها توجهی نشد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما پیش از این به دولت گفته بودیم که مدیران عامل فعلی بانک‌های رفاه و مهر ایرانیان در هیأت مدیره عضو بوده و حقوق‌های کلان دریافت می‌‌کردند.

پورمختار خاطر نشان کرد:‌ وی همچنین ضمن گله‌مندی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس عنوان کرد که گزارشات سازمان بازرسی در مورد حقوق‌های کلان از سوی کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد کم‌توجهی واقع شده است.

وی در پایان گفت: همچنین در ادامه جلسه امروز عادل آذر گزینه پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای ریاست دیوان محاسبات با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از برنامه‌ها و خط مشی خود به اعضا ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان