۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واکنش امیری به طرح استیضاح ربیعی/نیازمندی منابع مالی نیروهای مسلح بیشتر از مقدار فعلی است
کد خبر: ۲۰۷۳۲۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

واکنش امیری به طرح استیضاح ربیعی/نیازمندی منابع مالی نیروهای مسلح بیشتر از مقدار فعلی است

معاون پارلمانی رئیس جمهور نسبت به طرح استیضاح وزیر کار که توسط نمایندگان مجلس تهیه شده واکنش نشان داد.

واکنش امیری به طرح استیضاح ربیعی/نیازمندی منابع مالی نیروهای مسلح بیشتر از مقدار فعلی است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه اختتامیه همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتمای استانداری‌های سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران در واکنش به طرح نمایندگان برای استیضاح ربیعی اظهارداشت:‌ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوشبینم و به همکاری‌شان امیدوارم و اگر هم تذکر و سوالی هم دارند در جهت بهبود وضعیت کشور و اصلاح امور است.

وی افزود: ارتقای سطح همکاری‌های دولت و مجلس برای ما یک اصل به شمار می‌رود، خدمت آقای رئیس‌جمهور که بودم ایشان در دولت و ملاقات خصوصی که با ایشان داشتم به افزایش سطح همکاری‌های دولت و مجلس بسیار تاکید فرمودند.

امیری تصریح کرد: آینده روابط دولت و مجلس را بسیار روشن می‌بینم و چون همه برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم و ائتلای کشور می‌کوشیم معتقدم که دولت و مجلس در این زمینه با یکدیگر اشتراک نظر دارند چون هدف مشترک است و آینده هم مطمئنا امیدوارکننده خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که موضع دولت در قبال رد لایحه اصلاحیه بودجه 95 چیست؟ گفت: بهتر است این موضوع را از آقای نوبخت سوال کنید زیرا ایشان در جریان این موضوع هستند.

امیری درباره برخی مطالب منتشر شده نسبت به حذف بودجه نظامی از سوی دولت تصریح کرد: همانطور که مطلع هستید منابع کشور محدود است و دولت نیز مجبور است براساس منابعی که وجود دارد لایحه بودجه را تنظیم کند. همچنین لایحه بودجه نیز باید طوری تنظیم شود که قابلیت انجام و تحقق نیز داشته باشد.

وی تاکید کرد: لایحه بودجه باید واقعی تنظیم شود بنابراین ما نمی‌گوییم آنچه که تخصیص داده می‌شود به دستگاه‌ها نیاز واقعی‌شان است. طبیعتا نیازمندی‌ها در دستگاه‌های لشگری و کشوری و نیروهای مسلح بیشتر از اینهاست اما از طرفی هم دولت با محدودیت‌ منابع مالی روبرو است لذا مجبور است به شکلی بودجه را تنظیم و تدوین کند که قابلیت اجرا داشته و متناسب با منابع کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان