۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قیمت انواع میوه‌های تابستانی در بازار قزوین+ جدول
کد خبر: ۲۰۷۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۱۴:۲۶ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

قیمت انواع میوه‌های تابستانی در بازار قزوین+ جدول

با شروع فصل تابستان و افزایش تنوع و عرضه میوه‌ها در بازار، قیمت‌های این محصولات نسبت به روزها و هفته‌های اخیر مقداری کاهش یافته است.

قیمت انواع میوه‌های تابستانی در بازار قزوین+ جدول

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، این‌روزها میوه‌های تابستانی جایگزین میوه‌های بهاری در سبد مصرفی خانوارها شده اند، این در حالی است که امسال گویا زودتر از سالهای دیگر، پای انواع میوه های تابستانی به مغازه ها باز شده است و کم کم بساط میوه‌های بهاری را برچیده است.
میوه‌های بهاری تقریبا آخرین روزهای عرضه خود را در بازار میوه سپری می‌کنند و میوه‌های تابستانی هم که از چندی پیش به صورت نوبرانه با قیمت‌های چشمگیر در بازار عرضه می‌شدند، اکنون با افزایش عرضه‌، قیمت‌هایشان مقداری کاهش یافته است.

همچنین عرضه میوه‌های دیگر تابستانی هم آغاز شده و اکنون سبد میوه مردم از تنوع بیشتری برخوردار شده است که این تنوع در عرضه، خود عاملی برای کاهش قیمت‌ها خواهد بود.
با شروع فصل تابستان و افزایش تنوع و عرضه میوه‌ها در بازار، قیمت‌های این محصولات نسبت به روزها و هفته‌های اخیر مقداری کاهش یافته و به طور متوسط انواع میوه‌های نوبرانه تابستانی درجه یک به قیمت کیلویی 6000 تا 10 هزار تومان در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شوند.
می‌توان گفت در حال حاضر در بازار میوه انواع محصولات اعم از سیب، خیار، موز، آلبالو، گیلاس، هلو، زردآلو، شلیل، انواع آلو، انگور، انبه و ... عرضه می شود و حتی محصولاتی که از فصلش هم گذشته، از نوع وارداتی، در سبد مصرفی مردم قرار می گیرد.
در این میان قیمت هر کیلو هندوانه بین 500 تا 800 تومان ارزان‌ترین میوه و انبه بین 11 هزار تا 13 هزار تومان جزو گرانترین میوه‌ها به شمار می‌رود.

حبیب صادقی پور، رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، قیمت انواع میوه‌های تابستانی،صیفی‌جات و سبزیجات در بازار میوه استان اعلام کرد که در ادامه می‌بینید: 


قیمت انواع میوه‌ها در بازار استان قزوین( قیمت ها به تومان می‌باشد)

انتهای پیام/1404


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان