۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و توانبخشی شهیدرجایی قزوین آغاز شد
کد خبر: ۲۰۷۲۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهیداستان:

عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و توانبخشی شهیدرجایی قزوین آغاز شد

یدالله محمد بیگی گفت: فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و توانبخشی شهیدرجایی قزوین آغاز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین جهت تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین برگزار شد.
با توجه به اینکه در گذشته مجری پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین، اداره کل راه و شهرسازی بوده در این جلسه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا بنیاد شهید و امور ایثارگران کار تکمیل این پروژه را بر عهده بگیرد.
در این جلسه مقرر شد، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی در اسرع وقت آخرین صورت وضعیت پیمانکار قبلی پروژه را جهت تصمیم‌گیری به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه بدهند.
در جلسه‌ فوق پیرامون میزان پیشرفت پروژه و اقداماتی که انجام شده بحث و بررسی شد و همچنین مقرر شد نواقص موجود در مجتمع یاد شده مطابق با نقشه مشاور پروژه مشخص ‌شود، تا تغییرات در اسرع وقت صورت بگیرد. 
در این جلسه یدالله محمدبیگی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوين در دو فاز از 81 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.
محمدبیگی افزود: فاز اول این مجتمع، شامل آب درمانی، توانبخشی، استخر و سالن ورزشي چند منظوره مي‌باشد كه مدت زمان تعیین شده برای اتمام این فاز 6 ماه است ولی تلاش داریم تا فاز یاد شده سه ماهه به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین با اعتبار بیش از یک میلیارد و 350 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: 700 میلیون تومان این اعتبارات از محل منابع متمرکز بنیاد و مابقی با قول‌های مساعدت استاندار و معاون عمرانی استاندار قزوین و فرماندار قزوین تامین می‌شود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان