۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آقای فتاح! نام صندوق صدقات را به صندوق حمایت از دزدها تغییر دهید!
کد خبر: ۲۰۷۱۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۸ ساعت: ۱۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

چراغ سبز رییس کمیته امداد به معتادان

آقای فتاح! نام صندوق صدقات را به صندوق حمایت از دزدها تغییر دهید!

آیا مردم آگاهانه به صندوق صدقات پول می ریزند تا از برکات آن، برخی دزدهای معتاد هم بتوانند پول مواد مخدر خود را تامین کنند؟!

آقای فتاح! نام صندوق صدقات را به صندوق حمایت از دزدها تغییر دهید!
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،پرویز فتاح رییس کمیته امداد در اظهارنظری عجیب درباره دزدی از صندوق‌های صدقات کمیته امداد توسط متکدیان و معتادان گفته است: "این افراد دزد و معتاد هستند، کارشان این است و اگر جلوی آنها را بگیریم و از صندوق های کمیته امداد دزدی نکنند، از جای دیگری دزدی خواهند کرد و درگیر جرائم به مراتب سنگین‌تری خواهند شد."

فتاح البته وعده "اصلاح صندوق های صدقات" را هم داده اما این وعده کمکی به توجیه عجیب او درباره دزدی از صندوق های صدقات را نمی کند.

آقای فتاح! نام صندوق صدقات را به صندوق حمایت از دزدها تغییر دهید!

در مورد اظهارات فتاح باید پرسید اولا اینکه رییس کمیته امداد چنان با ملایمت و مهربانی(!) از کنار دزدی ها از صندوق های صدقات عبور می کند، آیا به اعتماد مردم صدمه نمی زند؟

آیا مردم آگاهانه به صندوق صدقات پول می ریزند تا از برکات آن، برخی دزدهای معتاد هم بتوانند پول مواد مخدر خود را تامین کنند؟! جالب تر اینکه بر اساس تحلیل فتاح، احتمالا مردم باید راضی هم باشند که با این کمک به معتادان، از دزدی های کلان تر و سنگین تر جلوگیری کرده اند!

نکته دیگر اینکه، آیا از نظر رییس کمیته امداد، کمک به معتادان برای تهیه مواد مخدر خود از "جرائم به مراتب سنگین‌تر" جلوگیری می کند؟! و مهم تر اینکه بر فرض که چنین تحلیل درست باشد آیا این اقدام مجاز و منطقی است و در دراز مدت نتیجه مثبتی به بار می آورد؟

و سرانجام اینکه اظهارات فتاح نوعی چراغ سبز به کسانی است که خود او آنها را "دزد و معتاد" دانسته. به بیان دیگر رییس کمیته امداد در واقع برای این افراد مجوز دزدی از صندوق های صدقات را هم صادر کرده است!

در این شرایط آیا بهتر نیست نام صندوق صدقات را هم به "صندوق حمایت از دزدها و معتادان" تغییر بدهد؟!

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان