۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین علی مطهری میکروفون یک نماینده زن دیگر را قطع کرد
کد خبر: ۲۰۷۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۸ ساعت: ۱۵:۵۵ ↗ لینک کوتاه

در اقدامی تأمل‌برانگیز

علی مطهری میکروفون یک نماینده زن دیگر را قطع کرد

نمایندگان مجلس پیش از پایان نشست علنی امروز پارلمان به بیان تذکراتی شفاهی درباره حقوق‌های نامتعارف برخی مدیران دولتی پرداختند که علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس با بیان وارد نبودن تذکرات آنان، اقدام به قطع میکروفن نمایندگان مجلس کرد.

علی مطهری میکروفون یک نماینده زن دیگر را قطع کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی دوفوریت طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد در تذکری شفاهی خطاب به علی مطهری که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، گفت: مدیرانی که حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کردند باید به مردم شناسانده شوند.

هنوز صحبت‌های زهرا سعیدی به اتمام نرسیده بود که علی مطهری با بیان اینکه تذکر شما مربوط به دستور جلسه نیست، در اقدامی تأمل‌برانگیز میکروفن وی را قطع کرد.

همچنین در این جلسه تعداد دیگری از وکلای ملت از جمله نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، علی ادیانی‌راد نماینده سوادکوه و حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم نیز تذکراتی را به صورت کوتاه مطرح کردند، که علی مطهری در حالی که نمایندگان در حال صحبت بودند، میکروفن آنان را قطع کرد و اجازه ادامه بیان تذکرشان را نداد.


انتهای پیام/1404 

منبع: فارس


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان