۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شکایت از تشکل‌های دانشجویی و انقلابی، در مسیر جذب رضایت اصلاح‌طلبان دانشگاه است
کد خبر: ۲۰۷۱۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۸ ساعت: ۱۱:۴ ↗ لینک کوتاه

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی:

شکایت از تشکل‌های دانشجویی و انقلابی، در مسیر جذب رضایت اصلاح‌طلبان دانشگاه است

محمدرضا خانلری با انتقاد از نامه ارسالی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه در خصوص فعالیت ۳ تشکل مهم و انقلابی دانشگاه امام و طرح شکایت از آنها گفت: این شکایت نامه در راستای جذب رضایت مدیریت و مسئولان اصلاح طلب دانشگاه است.

شکایت از تشکل‌های دانشجویی و انقلابی، در مسیر جذب رضایت اصلاح‌طلبان دانشگاه است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، محمدرضا خانلری عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با اشاره به انتقادات اخیر آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خصوص نفوذ فتنه در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه اغلب مدیران و مسئولان این دانشگاه نگاهی اصلاح طلبانه دارند و بر این اساس به ویژه در ماه های اخیر دانشگاه را اداره می کنند امیدی نمی توان به مدیریت عالی دانشگاه داشت.
وی با نگران کننده دانستن وضعیت دانشگاه امام تصریح کرد: آیت الله عابدینی به سبب سال ها مسئولیتی که در این دانشگاه داشت از نزدیک در جریان حوادث و اتفاقات این دانشگاه است و شناخت خوبی در خصوص نفوذ فتنه در این دانشگاه دارد لذا باید هشدار ایشان را جدی گرفت.
خانلری با انتقاد از نامه ارسالی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه در خصوص فعالیت ۳ تشکل مهم و انقلابی دانشگاه امام و طرح شکایت از آنها ادامه داد: این موضع گیری توجیه مناسب و خوبی نیست و نباید بر علیه دانشجویان ارزشی و انقلابی چنین مواضعی گرفته شود.
عضو هیات علمی دانشگاه امام خمینی(ره) با بیان اینکه در حقیقت این معاونت خواهان جذب رضایت مدیریت و مسئولان اصلاح طلب است لذا اگر اختیار با خود وی بود شاید بدین گونه عمل نمی کرد عنوان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام خمینی(ره) اقتدار و اختیار لازم را ندارد و حرکات وی در مسیری جذب رضایت نیروهای اصلاح طلب و عدم دلخوری آنها است.
وی افزود: نمی توان در دوران مدیریت دکتر روحانی انتظاری مبنی بر حمایت از دانشجویان انقلابی داشت چرا که در حال حاضر برخی مسئولان از روحیه انقلابی که در ماه های اخیر به کرار توسط رهبر انقلاب اشاره و بر آن تاکید می شود فاصله گرفته اند.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تنها انتظار ما این است که حداقل با دانشجویان انقلابی مقابله نکنند و آنها را به چالش و مقابله نکشانده و عدالت را در نگاه خود به تشکل های دانشجویی در مورد آنها هم رعایت کنند.
خانلری با اشاره به ویژگی های بارز یک دانشجوی انقلابی تاکید کرد: وظیفه اصلی و اولیه دانشجویان این است که در موازات فراگیری علوم و تحصیل آن هم به نحو احسن، به عنوان یک مسلمان ولایت مدار در مسیر دفاع از ارزش ها و اصول اصلی انقلاب و اسلام حرکت کنند.
وی با انتقاد از جوهره دانشگاه ها گفت: متاسفانه دانشگاه های ما هنوز خمیرمایه غربی خود را حفظ کرده اند و همین موجب نگرانی ما برای گرایش قشر جوان و دانشجو به سمت سکولاریسم می شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: باید دانشجویان با حفظ هوشیاری لازم در مقابل آثار سوء عدم توجه به سکولاریسم نسبت به حفظ ظواهر امر و رعایت آن توجه و اعتدال و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان