۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حوادث ترکیه برای ایران مشکلات امنیتی در پی نداشت/درخصوص حادثه کرمانشاه سرنخ‌های خوبی در دسترس است
کد خبر: ۲۰۷۱۱۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حوادث ترکیه برای ایران مشکلات امنیتی در پی نداشت/درخصوص حادثه کرمانشاه سرنخ‌های خوبی در دسترس است

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تأکید بر اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: حوادثی که در ترکیه و ارمنستان اتفاق افتاد برای کشورمان مشکلات امنیتی در پی نداشت.

حوادث ترکیه برای ایران مشکلات امنیتی در پی نداشت/درخصوص حادثه کرمانشاه سرنخ‌های خوبی در دسترس است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین ، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در حاشیه همایش هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوادثی که در ترکیه و ارمنستان اتفاق افتاد برای کشورمان مشکلات امنیتی در پی نداشت.

وی تأکید کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

ذوالفقاری پیرامون حادثه کرمانشاه گفت: در این حادثه فعلا فرد خاصی دستگیر نشده و تاکید می‌کنیم افراد از گمانه زنی پرهیز کنند. سرنخ های خوبی در دسترس است و به زودی نتیجه ان اعلام می شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درخصوص تحولات اخیر ترکیه نیز گفت: از کشور ترکیه هیچ فردی از مرزهای زمینی و هوایی وارد ایران نشد.

ذوالفقاری درباره تلاش تکفیری‌ها برای خرابکاری در کشورمان گفت: آنها در خارج از مرزهای کشور تلاش می‌کنند هر طور شده خرابکاری در ایران داشته باشند البته با اشراف اطلاعاتی به خصوص سپاه و وزارت اطلاعات تلاشهای تکفیری ها خنثی شد.

وی ادامه داد: خبری آمده بود که گروهی قصد خرابکاری در روز قدس دارند که جلسه ویژه‌ای تشکیل و قبل از وارد شدن به کشور، یک نفر از آنان توسط نیروی انتظامی و دیگری توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: جریان‌های تکفیری در این سطحی نیستند که بخواهند تهدید جدی برای ما به شمار بیایند. تکفیری‌ها در حدی نیستند که بخواهند سازمان یافته مرزهای ما را تهدید کنند بلکه دنبال این هستند افرادی را در داخل فریب دهند تا بدین وسیله حداقل بتوانند کاری انجام دهند که تا الان تمامی تلاش ها خنثی شده است.

ذوالفقاری ادامه داد: از سال گذشته تاکنون چندین مورد افرادی که قصد داشتند اقدامی انجام دهند توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کنترل شدند. نمونه اخیر را دیدیم که فردی برای انجام عملیات وارد تهران شده بود که از لحظه ورود تحت کنترل بود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان