۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مدیری را که با اقدام اشتباهش در مسیر تولید مانع تراشی کند، تضعیف کننده نظام معرفی می‌کنم
کد خبر: ۲۰۷۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۸ ساعت: ۸:۱۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مدیری را که با اقدام اشتباهش در مسیر تولید مانع تراشی کند، تضعیف کننده نظام معرفی می‌کنم

فریدون همتی گفت: مدیری که با تصمیمات اشتباه خود کار در دستگاهش معطل بماند و اقدامی کند که به تولید و سرمایه گذاری لطمه وارد شده و متوقف شود به عنوان مدیری که در جهت تضعیف دولت تصمیم گیری می‌کند و با مردم، دولت و نظام مخالفت می‌کند، معرفی می‌کنم.

مدیری را که با اقدام اشتباهش در مسیر تولید مانع تراشی کند، تضعیف کننده نظام معرفی می‌کنم
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه بررسی عملکرد و برنامه‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی شب گذشته(یکشنبه) با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.
مدیران راه را برای جذب سرمایه‌گذاران آسان کنند
فریدون همتی استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با روحیه جهادی و با شتاب بیشتر در مسیر دستیابی به اهداف با توجه به هدفگذاری‌های انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
وی با تاکید بر نگاه آگاهانه مسئولان در اتخاذ تصمیمات افزود: مدیران مجدانه با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود پیگیر موضوعات مختلف بوده و شرایط را برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در راستای اقتصاد مقاومتی تسهیل کنند.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مدیران راه را برای جذب سرمایه‌گذاران سهل و آسان کنند و با تشکیل اتاق فکر از نظرات و پیشنهادات افراد صاحبنظر و دارای دید کشوری و جهانی در امور مختلف استفاده کنید.
وی تصریح کرد: مسئولان مربوطه با سفارتخانه‌های داخلی و خارجی در راستای تحقق اهداف در امر تولید، صادرات، توریسم و جذب سرمایه‌گذار ارتباط داشته باشند.
موفقیت و پیشرفت هر جامعه‌ای محصول تفکر مدیرانش است
همتی وجود برخی قوانین و مقررات را مانعی برای اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برخی قوانین و مقررات با توجه به نیاز کنونی تنظیم نشده و موانعی دارد که اصلاح و بازنگری آن نیز به بازه زمانی نیازمند است.
استاندار قزوین، شجاعت، عقلانیت و تدبیر مدیریتی را راه گشای حل مسائل دانست و ادامه داد: موفقیت و پیشرفت هر جامعه‌ای محصول تفکر مدیرانش است.
وی افزود: اگر مدیری دارای تفکر استراتژیک و شجاعت باشد آن جامعه با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت و توسعه را طی خواهد کرد.
اهمیت ارتباط بین بخش صنعت و دانش برای تحقق اقتصاد مقاومتی
همتی با انتقاد از سرعت پایین و ایجاد روزمرگی در کارها گفت: مدیری که با تصمیمات اشتباه خود کار در دستگاهش معطل بماند و اقدامی کند که به تولید و سرمایه گذاری لطمه وارد شده و متوقف شود وی را به عنوان مدیری که نه با زبان، بلکه با عمل و با نارضایتی تراشی در جهت تضعیف دولت تصمیم گیری می‌کند و با مردم، دولت و نظام مخالفت می‌کند، معرفی می‌کنم.
همتی در ادامه سخنان با اشاره به اهمیت ارتباط موثر بین بخش صنعت و دانش برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: ارتباط بخش صنعت و دانش، هنوز از اتصال لازم و مناسبی برخوردار نیست و در صورت ایجاد ارتباط موثر و قوی بین این دو بخش شاهد تغییر در کیفیت و قیمت تولیدات بوده و در نهایت شرایط مناسبی به نفع تولیدکنندگان و مردم جامعه ایجاد می‌شود.
استاندار قزوین با تاکید بر اهمیت ارتباط بخش نانو و تولید در ایجاد تحول چشمگیر در حوزه‌های مربوطه بیان کرد: صدا و سیما با تولید برنامه‌های مستند مناسب از حوزه‌های دانش بنیان و نانو موجب رواج استفاده از دانش جدید در عرصه کشاورزی و صنعت برای رونق بخشی به امور شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان