۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سال ۹۶ با چه رویی به مردم بگوییم که دوباره به روحانی رای بدهند/ روحانی خودش شعر می‌خواند، می‌گوید آزادی اما امضایش پای حصر است
کد خبر: ۲۰۷۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۸ ساعت: ۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی حامی روحانی؛

سال ۹۶ با چه رویی به مردم بگوییم که دوباره به روحانی رای بدهند/ روحانی خودش شعر می‌خواند، می‌گوید آزادی اما امضایش پای حصر است

محمد رضایی گفت: آقای روحانی بیش از سه سال است که دارد برای ما شعر می‌خواند و شعار می‌دهد. نمی‌دانیم کی قرار است امور را اصلاح کند.

سال ۹۶ با چه رویی به مردم بگوییم که دوباره به روحانی رای بدهند/ روحانی خودش شعر می‌خواند، می‌گوید آزادی اما امضایش پای حصر است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ محمد محمدرضایی رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی حامی روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در جمع مردم کرمانشاه اظهار داشت: ما به احترام آقای رازانی استاندار فعلی کرمانشاه در مورد سفر رئیس جمهور سکوت کردیم و پیام عدم استقبال را به مردم ندادیم.

وی افزود: دولت نباید فکر کند که آمدن مردم در سفر امروز برای استقبال از رئیس جمهور بوده است بلکه مردم آمدند تا صدای خود را به گوش دولتمردان یازدهم برسانند.

این نماینده ادوار اصلاح طلب با بیان اینکه روحانی به عنوان حقوقدان ظاهر شد اما حقوق خواری کرد افزود: مصداق این حقوق‌ خواری‌ها بی‌اعتنایی به بیانیه حقوق اقوام و ادیان و حذف بانیان آن بود.

وی به سفر کاروان تدبیر و امید در مرداد سال گذشته به استان کردستان اشاره کرد و گفت: عدم استقبال مردم کردستان از رئیس جمهور حاوی پیامی بود اما مثل اینکه آقای روحانی نمی‌خواهد پیام‌هایی که باب میلش نیست را بشنود.

محمدرضایی ادامه داد: برخی از اظهارات آقای رئیس جمهور با هیچ منطقی سازگاری ندارد. ایشان شعار رفع حصر می‌دهد اما امضای خودش پای حصر است. ما نمی‌دانیم ایشان کی می‌خواهد امضای خودش را از این مقوله پس بگیرد.

وی با بیان اینکه شعار ستاد مشترک اقوام ایرانی در سال 92 ارزانی، آزادی با رای به روحانی بود گفت: ما نمی‌دانیم در سال 96 با چه رویی به مردم بگوییم که دوباره به روحانی رای بدهیم. روحانی که نه ارزانی آورد و نه آزادی.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اظهارات امروز رئیس جمهور در جمع مردم کرمانشاه مبنی بر اینکه با شعر چیزی درست نمی‌شود گفت: آقای روحانی بیش از سه سال است که دارد برای ما شعر می‌خواند و شعار می‌دهد. نمی‌دانیم کی قرار است امور را اصلاح کند.

محمدرضایی اقدامات دولت را در بحث سیاست داخلی ضعیف ارزیابی و تصریح کرد: دولت روحانی جز در بحث سیاست خارجی عملکرد مطلوبی نداشته است. امروز دولت روحانی غالبا تشکیل شده از برخی اصلاح طلبان و اصولگرایان فرصت‌طلب است و دولتی است از اینجا مانده و آنجا رانده.

وی در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت:‌ آقای روحانی به جای عذرخواهی در مورد افتضاحاتی که آقای رضا بابادی استاندار پیشین کرمانشاه و فرماندار قصر شیرین در زمینه‌های قاچاق و مسائل مالی به وجود آورد در جمع مردم کرمانشاه طلبکارانه حرف زد در حالی که باید رسماً عذرخواهی می کرد.

رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی حامی روحانی گفت: آقای بابادی در کسوت معاون استاندار تهران همان فرد مقصری است که در جریان انتخابات دور دوم شورای شهر اسلام‌شهر، دست به تخلف زد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان