۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تأکید اعضای کمیسیون بهداشت بر حمایت از بهزیستی در برنامه ششم
کد خبر: ۲۰۷۰۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تأکید اعضای کمیسیون بهداشت بر حمایت از بهزیستی در برنامه ششم

سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: اعضای این کمیسیون بر لزوم حمایت بیشتر از سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه تأکید کردند.

تأکید اعضای کمیسیون بهداشت بر حمایت از بهزیستی در برنامه ششم

محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره جزئیات جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: کمیسیون میزبان آقای پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به ارائه گزارش از سوی فتاح درباره مسائل درمانی مربوط به افراد تحت‌پوشش این کمیته، اظهار داشت: اعضای کمیسیون نیز نظرات خود را در این باره به رئیس کمیته امداد منتقل کردند.

امینی‌فرد با ذکر این نکته که اعضای کمیسیون بهداشت به عملکرد خوب کمیته امداد به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی، تصریح داشتند، گفت: اعضای کمیسیون بر لزوم تعامل بیش‌تر با کمیته امداد تأکید کردند.

وی حضور محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کل کشور را محتوای بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان خواند و اظهار داشت: رئیس بهزیستی محورهای فعالیت این سازمان را تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اعضای کمیسیون بهداشت در این جلسه به نقش پیشگیرانه بهزیستی در مقابله با بیماری‌ها تأکید داشتند و معتقد بودند که باید نگاه علمی بر این حوزه حاکم باشد، همچنین نمایندگان بر حمایت از بهزیستی در برنامه ششم توسعه و تداوم جلسات با رئیس سازمان بهزیستی تأکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان