۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین جای خالی تئاتر شهر در استان احساس می‌شود/ " ایستاده در غبار" و "بارکد" جزو پرفروش ترین‌های سینما
کد خبر: ۲۰۶۸۶۷ نویسنده: اسکندر نادری‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی قزوین:

جای خالی تئاتر شهر در استان احساس می‌شود/ " ایستاده در غبار" و "بارکد" جزو پرفروش ترین‌های سینما

اسکندر نادری‌پور با بیان اینکه "ایستاده در غبار" و "بارکد" جزو پرفروش ترین‌های سینماهای استان بودند، بیان کرد: وجود یک سالن تئاتر شهر برای هنرمندان و مردم نیاز ضروری است.

جای خالی تئاتر شهر در استان احساس می‌شود/ " ایستاده در غبار" و "بارکد" جزو پرفروش ترین‌های سینما
اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، با اشاره به اکران فیلم‌های جدید در سینما‌های استان اظهار کرد: اکران فیلم" ایستاده در غبار" از عید فطر در سینما بهمن آغاز شده است و در 5 سانس برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.
وی گفت: فیلم "ابد و یک روز" به دلیل استقبال بی‌نظیر تماشاگران و مخاطبان خاص این فیلم همچنان در سینما بهمن اکران می‌شود و تا به امروز فروش خوبی در دو سینما بهمن و مهتاب داشته است.
مدیر سینما بهمن قزوین در ادامه اضافه کرد: فیلم " ابد و یک روز" در تعطیلات عید فطر در هر روز 2 میلیون تومان فروش داشته است و به دلیل استقبال خوب مخاطبان فعلا از پرده سینما حذف نخواهد شد.
نادری پور با اشاره به اکران فیلم "بارکد" در سینما بهمن ابراز کرد: اکران این فیلم از اوایل تیرماه آغاز شده و مخاطبان در سطح استان و کشور استقبال خوبی از این فیلم داشته‌اند و از پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه سینما در سراسر کشور بوده است.
وی با اشاره به اکران فیلم "یک دزدی عاشقانه" بیان کرد: این فیلم به مدت 7 روز اکران شد اما به دلیل ضعف فیلمنامه و کارگردانی ضعیف فیلم موفق به جذب مخاطب نشد و خیلی زود از پرده سینماها کنار رفت.

اکران ایستاده در غبار در 5 سانس
این مسئول در ادامه افزود: اکران فیلم کمدی"زاپاس" قرار بود در عید سعید فطر اکران شود اما به دلایلی موفق به اکران این فیلم نشدیم که چند روز آینده در سینماهای استان اکران می‌شود.
وی عنوان کرد: فیلم" رسوایی2" در سینما مهتاب در 4 سانس درحال اکران است و سانس آخر این سینما به تئاتر "خاله خان باجی" اختصاص دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استقبال مخاطبان و همشهریان از تئاتر" خاله خان باجی" بسیار خوب بوده اضافه کرد: قبلا نیز مخاطبان از تئاتر "سوپراستار " هم استقبال خوبی کردند که با این وجود جای خالی یک سالن تئاتر شهر در استان احساس می‌شود.
نادری‌پور با بیان اینکه وجود یک سالن تئاتر شهر برای هنرمندان و مردم نیاز ضروری است، تصریح کرد: این خلاء را سینما مهتاب پر کرده است و احتمالا نهضت نمایش تئاتر در این سینما ادامه دارد.
وی عنوان کرد: اکران فیلم‌ها در سینما مهتاب در سانس‌های 10، 11:45 ،13:30 ،15:15 ،17:00 ،18:45 است.
مدیر امور سینمایی استان قزوین در پایان یادآور شد: فیلم "ایستاده در غبار" در سانس‌های 20،18،16،14،12 ،فیلم "بارکد" در سانس‌های 20،16،12 و فیلم "زاپاس" در سانس‌های 14 و 18 در سینما بهمن اکران می‌شود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان