۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهرک مهرگان در اولویت اول اختصاص سهمیه اتوبوس و مینی‌بوس استان
کد خبر: ۲۰۶۷۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد

شهرک مهرگان در اولویت اول اختصاص سهمیه اتوبوس و مینی‌بوس استان

منوچهر حبیبی بیان کرد: در حال پیگیری سهمیه‌ای از وزارت کشور هستیم و حتما شهرک مهرگان در اولویت اول ما در اختصاص سهمیه اتوبوس و مینی بوس است.

شهرک مهرگان در اولویت اول اختصاص سهمیه اتوبوس و مینی‌بوس استان
منوچهر حبیبی، معاون عمرانی استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره بحث مدیریت شهری شهرک مهرگان گفت: تسهیل عبور و مرور، به لحاظ اقتصادی و زمان مهم ترین دغدغه مدیریت شهری در مهرگان است.
وی گفت: بخش بزرگی از رفت‌وآمد ساکنین شهرک مهرگان به مرکز استان است و به دلیل فاصله‌ای که شهر محمدیه با شهرک مهرگان دارد، اهمیت این موضوع را بیشتر می‌کند.
این مسئول با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته در 2 سال اخیر توسط مجموعه مدیریتی استان و افزودن تعداد اتوبوس، افزود: با توجه به شرایط امروز، در حال پیگیری تعدادی مینی‌بوس هستیم چراکه جابه‌جایی آن راحت‌تر، کاهش ترافیک و مصرف سوخت و در نتیجه آلودگی محیط زیست کمتری به دنبال دارد.
معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: در حال پیگیری سهمیه‌ای از وزارت کشور هستیم و حتما شهرک مهرگان در اولویت اول ما در اختصاص سهمیه اتوبوس و مینی بوس است.
حبیبی در پایان گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری نیز باید تلاش کنند تا مجوز تاکسی و ون را افزایش داده و مشوقه‌های بیشتری برای رفاه مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان