۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رسیدگی به ۴۲ شکایت از تخلف تاکسیرانان در تیرماه سال جاری
کد خبر: ۲۰۶۷۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت: ۹:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین مطرح کرد

رسیدگی به ۴۲ شکایت از تخلف تاکسیرانان در تیرماه سال جاری

عبدالعلی دربندی‌زاده بیان کرد: در تیرماه سال جاری پس از بررسی ۴۲ مورد از شکایات رسیده به سازمان ۳ مورد از آنها برای رسیدگی بیشتر به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شده است.

رسیدگی به ۴۲ شکایت از تخلف تاکسیرانان در تیرماه سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماهی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عصر روز گذشته(شنیه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: با توجه به اینکه از مأموریت‌های سازمان رسیدگی به شکایات رسیده از سوی شهروندان است، پس از رسیدگی به شکایات، مواردی که نیاز به بررسی بیشتر دارد به هیئت نظارت سازمان ارجاع داده می‌شود.
وی عنوان کرد: در این راستا در تیرماه سال جاری پس از بررسی 42 مورد از شکایات رسیده به سازمان 3 مورد از آنها برای رسیدگی بیشتر به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: علل ارجاع پرونده‌های مذکور به هیئت انضباطی اهانت، ایجاد مزاحمت تاکسی گردشی برای تاکسیرانان فعال در خطوط و گزارش بازرسی در رابطه با همکاری نکردن تاکسیران با واحد بازرسی بود.
وی خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان مواردی که نیاز به هشدار، تذکر و پرداخت جریمه نقدی تا سقف مشخصی داشته باشد توسط واحد رسیدگی به شکایات بررسی می‌شود.
دربندی‌زاده با اشاره به علل ارجاع پرونده‌های تخلف تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان اظهار کرد: برخی از تخلفات به دلیل تکرار توسط تاکسیران متخلف باید به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهردای قزوین ارجاع داده شود تا رأی نهایی در مورد آنها صادر شود.
وی یادآور شد: رأی صادره از سوی هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برای تاکسیرانان تحت نظارت سازمان لازم‌الاجراست که امیدواریم ضمن ارائه آموزش‌ها و هشدارهای لازم به تاکسیرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنیم.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان