۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین موحدنیا; امیدوارم مسئولان به فکر شغل قهرمانان باشند/ امثال سیفی نمی‌توانند راننده آژانس باشند
کد خبر: ۲۰۶۵۱۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

موحدنیا; امیدوارم مسئولان به فکر شغل قهرمانان باشند/ امثال سیفی نمی‌توانند راننده آژانس باشند

مربی تیم ملی ووشو در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: قهرمانانی مثل سیفی پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی نمی‌توانند با توجه به شخصیت اجتماعی که دارند در بقالی و یا آژانس کار کنند، امیدوارم مسئولان فکری به حالا قهرمانان بکنند.

موحدنیا; امیدوارم مسئولان به فکر شغل قهرمانان باشند/ امثال سیفی نمی‌توانند راننده آژانس باشند

رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ در مورد حضور در اردوی تیم ملی ووشوی چین، گفت: تقریبا نزدیک به دو هفته در شهر شیان یکی از مراکز اصلی آموزش ساندای چین بودیم. ژانگ،‌ سرمربی تیم ملی چین اهل شهر شیان است، او ما را به این اردوها دعوت کرد و من به همراه محسن محمد سیفی و امیر فضلی در این اردوها که کمپ اصلی تیم‌های ملی چین است، شرکت کردیم.

وی در ادامه افزود: ما یک هفته با تیم شیان تمرین کردیم. تیم منتخب چین در این اردوها حضور داشت و چند تیم از ایالات مختلف کشور چین با بهترین نفرات در اردوها حضور داشتند. پس از پایان اردوی هفته اول به اردوی تیم ملی چین دعوت شدیم.

موحدنیا در ادامه افزود: یک هفته اول تمام هزینه‌ها پای چینی‌ها بود، اما در هفته دوم هزینه‌ها برعهده خودمان بود و ناچار شدیم به دلیل بالا بودن هزینه‌ها زودتر به کشورمان بازگردیم. در صورت فراهم شدن هزینه سفر، قطعا دوباره در این اردوها حضور خواهیم داشت.

سرمربی سابق تیم ملی ووشو در ادامه، خاطرنشان کرد: در طول سه سال گذشته تمام نفراتی که برای تیم ملی ووشوی چین عناوین مختلفی را در دنیا کسب کرده بودند در این اردوها حضور داشتند. با توجه به مسائل فنی که چینی‌ها دارند دنیایی برای آموزش است. فکر می‌کنم برای قهرمانان کشورمان حضور در این اردوها ضرورت دارد. آنها کارهایی را که تنها در اردوهای خود انجام می‌دهند را در این اردوها انجام دادند. تمرینات آنها با تمریناتی که با اردوی مشترک با تیم ایران داشتند متفاوت بود. به نظرم اگر بتوانیم مربیان و قهرمانان را راهی این اردوها کنیم از لحاظ فنی برای ووشوی کشورمان خیلی مفید است.

موحدنیا در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما اگر نمی توانیم در همه اوزان به مدال طلای مسابقات بین‌المللی برسیم به این دلیل است که سطح فنی ووشوی چین با همه دنیا متفاوت است. اگر ما در برخی اوزان می‌توانیم مدال بگیریم و متکی به تک ستاره‌هایی مثل حمید قلی پور و محسن سیفی هستیم، باید تلاش کنیم کار متفاوت انجام دهیم و دیگر متکی به تک ستاره‌ها نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی سیفی از دنیای قهرمانی جدی است یا خیر گفت: او هنوز به صورت جدی تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی نگرفته است. با توجه به اینکه شهریور ماه قرار است مراسم عروسی سیفی برگزار شود یک مقدار از لحاظ اقتصادی با مشکل روبرو است. فعلا به صورت جدی تصمیم نگرفته است که از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. به هر حال قهرمانانی مثل سیفی هیچ شغلی را ندارند و پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی یک شغل مشخصی ندارند و این نفرات که نمی‌توانند با توجه به شخصیت اجتماعی که دارند در بقالی و یا آژانس کار کنند. به هر حال این قهرمانان نیاز به یک شغل دارند تا آینده‌ آنها تامین شود.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: امیدوارم سیفی که از قهرمانان خوب ووشو است خداحافظی نکند. به هر حال استان زنجان نیز از خداحافظی این قهرمانی آسیب می‌بیند. من مربی او هستم و از تصمیماتی که او می‌خواهد بگیرد ناراحتم. انشاءالله مسئولان ورزش به او کمک کنند تا امسال از شرایطی که دارد عبور کند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان