۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تصمیمات سفر خارجی مدیران در سطح استان گرفته می‌شود
کد خبر: ۲۰۶۴۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۶ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر قزوین:

تصمیمات سفر خارجی مدیران در سطح استان گرفته می‌شود

فرج الله فصیحی رامندی عنوان کرد: جلسات مربوط به سفرهای خارجی در سطح شهرداری نیست، بلکه تصمیم‌گیری در سطح استان صورت می‌گیرد.

تصمیمات سفر خارجی مدیران در سطح استان گرفته می‌شود
فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره انتصاب‌های جدید مدیران شهرداری گفت: اعضای شورای شهر درباره عملکرد مدیران شهری به شهردار قزوین مشورت می‌دهند؛ اما به صورت قانونی اجازه مداخله در مسائل اجرایی را ندارد.
وی در ادامه افزود: انتصابات جدید در راستای سیاست‌های شهرداری که جوان‌گرایی و تغییرات مدیریتی در جهت پیشرفت کار است، با نظر شهردار قزوین انجام شده است.
فصیحی رامندی درباره ضرورت سفرهای خارجی و تیم همراه شهردار گفت: ضرورت سفر، معرفی قزوین در سطح بین الملل است و در جهت تحقق این ایده ارتباطات در زمینه‌های مختلف لازم خواهد بود.
رئیس شورای شهر قزوین با بیان اینکه تعداد افراد اعزامی به سفرهای خارجی از 5 نفر تجاوز نمی‌کند، افزود: دعوت کشور میزبان از شهردار به همراه 2 نفر از عضو شورای شهر صورت می‌گیرد.
وی درباره دستاوردهای این سفر اظهار کرد: معتقدم سفری که در آینده اجلاس شهرداران جاده ابریشم را دارد قطعا می‌تواند دستاوردهای زیادی را در راستای معرفی شهر قزوین به دنیا داشته باشد.

سفر برخی از اعضای شورا به کیش برای بازدید از غرفه استان قزوین بود

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: این دستاوردها می‌تواند از جهت فرهنگی، اقتصادی و معرفی شهر قزوین تاثیرگذار باشد، نتایج این سفرها در آینده استان خواهیم دید.
وی تصریح کرد: جلسات مربوط به سفرهای خارجی در سطح شهرداری نیست، بلکه تصمیم‌گیری در سطح استان صورت می‌گیرد، اتاق بازرگانی استان، اداره کل صنعت و معدن، شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌جات جزو عوامل موثر در تصمیم‌گیری هستند.
این مسئول در پایان درباره سفر کیش برخی از اعضای شورای شهر قزوین اذعان کرد: این یک سفر داخلی بوده و به جهت بازدید از غرفه استان قزوین صورت گرفته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان