۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فروش تاژ به یک شرکت آلمانی و نرخ بالای بیکاری در استان
کد خبر: ۲۰۶۴۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۶ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

فروش تاژ به یک شرکت آلمانی و نرخ بالای بیکاری در استان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

فروش تاژ به یک شرکت آلمانی و نرخ بالای بیکاری در استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


مدیران دانشگاه بین الملل امام خمینی «ره » لانه فتنه را تعطیل کنند/ برجام آش مسمومی است که روی شعله های دروغ و بدعهدی استکبار می جوشد

آیت الله عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه مدیران دانشگاه های استان لانه فتنه گران را در محیط دانشجویی تعطیل کنند، بیان کرد: برجام آش شور و تلخ و مسمومی است که روی شعله های بدعهدی، نیرنگ و حیله استکبار جهانی در حال جوشیدن است.


فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای حل مشکلات مهرگان/ با گذشت 4 ماه ریالی به خزانه واریز نشده است

در جلسه بررسی مشکلات آموزشی مهرگان مطرح شد که با وجود واریز نشدن ریالی به خزانه طی 4 ماه گذشته، فراهم سازی امکانات و تکمیل پروژه‌ها در مهرگان با کندی مواجه شده است اما دولت وظیفه تامین این زیرساخت‌ها را دارد.


تاژ به یک شرکت آلمانی فروخته شد/ تعیین تکلیف 400 واحد نیمه فعال و راکد در سال جاری
علی پرزحمت با اعلام خبر فروش تاژ به یک شرکت آلمانی، گفت: 400 واحد نیمه فعال و راکد در سال جاری باید تعیین تکلیف شوند.


قطره‌های سرخی که سبزی زندگی می‌بخشند
امروزه بسیاری از اقشار جامعه با آگاهی نسبت به ضرورت تهیه مستمر خون سالم، داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه می‌کنند چراکه این مهم یکی از راه‌های نجات بخش زندگی افراد است.


آتش سوزی در محوطه شرکت هفت الماس قزوین+تصاویر
آتش سوزی گسترده ضایعات در محوطه شرکت هفت الماس بدون بروز خسارت جانی با تلاش آتش نشانان پیش از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.


سعودی‌ها به دنبال استفاده از کارت سوخته گروهک منافقین هستند
محمدصادق کوشکی بیان کرد: به دلیل اینکه میانگین سنی اعضای مجاهدین خلق بالای 50 سال است، نیروهای این گروه ارزش عملیاتی ندارند و به نظر می‌رسد سعودی‌ها بیشتر قصد استفاده تبلیغاتی از این مجموعه را دارند.


متاسفانه دولت تا به امروز عهدشکنی‌های آمریکا را در برجام توجیه کرده است
روح الله عباسپور بیان کرد: متاسفانه دولت تا به امروز عهدشکنی‌های آمریکا را در برجام توجیه کرده است و این رویه فقط به ضرر کشورمان تمام می‌شود.


قابلیت‌های بالای ربات قزوین موجب تمجید رئیس جهانی لیگ ربات امدادگر شد
مهدی دادور گفت: تیم قزوین نیز در مسابقات سال گذشته و نیز مسابقات امسال یک عملکرد فوق‌العاده داشت، تا جایی که آقای جیکوف رئیس این لیگ، بارها از تیم قزوین تمجید کردند که قابلیت‌های زیادی روی ربات قرار داده‌ایم.


نرخ بیکاری در استان نسبت به متوسط کشوری بیشتر است
عباسعلی درافشانی بیان کرد: نرخ بیکاری در استان در سال 94 به میزان در کشور 11 درصد و در قزوین 11.7 درصد بود، آمارها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در استان نسبت به متوسط کشوری بیشتر است که این موضوع عاملی برای توسعه یافتگی قزوین می‎باشد.


615 واحد صنعتی تعطیل در استان شناسایی شده است

حسین زکی زاده گفت: حدود 615 واحد تعطیل در استان شناسایی شده که البته مجدد در حال بازشماری هستند چراکه ممکن است واحدهای کمتر از 20 نفر کارگر جابه جا شده باشند اما آنچه مسلم است تاکنون 400 واحد صنعتی تعطیل شده است.


آیا نهاد "بین‌المللی مبارزه با پولشویی" اقتصاد کشور را زمین‌گیر خواهد کرد؟

دست کشیدن ایران از متحدان خود مهم‌ترین و اصلی‌ترین شرط نهاد "بین‌المللی مبارزه با پولشویی" برای رفع اتهام زنی‌هایش بر ضد منافع ملی ایران است. تصمیمی که البته می‌تواند سرنوشت ملت ایران و شیعیان را در منطقه دستخوش تغییرات و تحولات بسیاری نماید.


حادثه تله‌سیژ و درس عبرتی که باید گرفت
آیا تا به امروز چشم پوشی از خطا و کم کاری و بی‌توجهی برخی مدیران شهری موجب ایجاد خسارات سنگین برای شهروندان نشده است؟ آیا حادثه تله‌سیژ دوباره تکرار خواهد شد؟


تاسیس مرکز ملاقات کودکان طلاق در آینده‌ای نزدیک

بهروز جلالوند از تأسیس مرکز ملاقات کودکان طلاق در آینده‌ای نزدیک در قزوین خبر داد.


بازدید 200 هزارنفر از جاذبه‌های گردشگری استان در تعطیلات عید فطر
محمدعلی حضرتی بیان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر بیش از دویست هزار بازدید از جاذبه های گردشگری استان قزوین انجام شد.


دولت نباید اجازه سرک کشیدن نهادهای بین‌المللی به ذخایر مالی را بدهد/ دولتمردان در حال توجیه عهدشکنی غربی‌ها هستند
محمد امیدی با بیان اینکه متاسفانه دولتمردان در حال توجیه زورگویی‌های غربی‌ها در برجام هستند، عنوان کرد: زمانی که نهادهای بین المللی به ذخایر و سیستم‌های مالی، طلب‌ها و بدهی‌های ایران دسترسی داشته باشد به موقع می‌توانند به کشورمان ضربه اقتصادی وارد کنند.


تجمع همزمان کاسبان جمعه بازار قزوین و بازنشستگان نازنخ روبروی استانداری
تعداد کثیری از کاسبان جمعه بازار و سه شنبه بازار قزوین به علت تغییر مکان جمعه بازار از سلامگاه امامزاده حسین به حاشیه بلوار شهید باهنر واقع در نواب در جلوی استانداری تجمع کردند.


جشن خودکفایی 1304 خانواده تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود
هدایت صفری گفت: جشن خودکفایی و توانمندسازی 1304 خانواده تحت حمایت کمیته امداد با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین برگزار می‌شود.


مصالحه 78 درصدی پرونده‌های قضائی در قزوین
از مصالحه و سازش 78درصد پرونده های ارجاعی قضایی در سه ماه اول سال 95 به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مدد کاری مستقر در کلانتری های سطح استان خبر داد.


کشف عتیقه جات مربوط به هزاره قبل از میلاد
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف عتیقه جات باستانی مربوط به هزاره قبل از میلادی در این استان خبر داد.


سوار شدن بی‌موقع عامل وقوع حادثه تله سیژ باراجین است
شاهرخ عطایی عنوان کرد: عدم سوار شدن به موقع روی صندلی عامل وقوع این حادثه بوده و این خانم 60 ساله به طور کامل روی صندلی قرار نگرفته است.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان