۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استثنایی کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۰۶۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۶ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استثنایی کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود

سالار قاسمی از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر به میزبانی استان قزوین خبر داد.

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استثنایی کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر سراسر کشور به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(شنبه) در جلسه‌ای که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: میزبانی هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر سراسر کشور توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی به استان قزوین واگذار شده است و این استان میزبان 1400 دانش‌آموز دختر استثنایی از 31 استان کشور خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های ورزشی والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دو و میدانی، گلبال، شطرنج، گویرانی و بوچیا برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شنوایی، بینایی، ذهنی و جسمی– حرکتی از 28 مرداد لغایت 6 شهریور در محل دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و ورزشگاه پانزده هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: استان‌های قزوین، خراسان رضوی و همدان میزبانی مسابقات فرهنگی–ورزشی دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور را در تابستان سال جاری بر عهده دارند.
قاسمی اضافه کرد: استان قزوین با آماده سازی و اعزام گروه‌های مختلف به سه استان میزبان مسابقات، در مجموع با 140 شرکت کننده در مسابقات فرهنگی– ورزشی دانش‌آموزان و کارکنان، حضوری حداکثری و فعّالی خواهد داشت.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان