۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دریافت حقوق نجومی به علت نداشتن عفت شکم است/ نمی‌گذاریم در برخی خانه‌ها، اشرف و محمدرضا پهلوی درست شود
کد خبر: ۲۰۶۴۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۶ ساعت: ۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند:

دریافت حقوق نجومی به علت نداشتن عفت شکم است/ نمی‌گذاریم در برخی خانه‌ها، اشرف و محمدرضا پهلوی درست شود

حجت الاسلام طهماسبی ضمن انتقاد شدید از دریافت حقوق‌های نجومی و عدم برخورد مناسب با عاملان این موضوع گفت: «ما شاه و اشرف پهلوی را از کشور بیرون انداختیم و اجازه نمی‌دهیم تا در بعضی خانه‌ها اشرف و محمدرضا پهلوی درست شود».

دریافت حقوق نجومی به علت نداشتن عفت شکم است/ نمی‌گذاریم در برخی خانه‌ها، اشرف و محمدرضا پهلوی درست شود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام علی طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه شهر الوند با اشاره به فرارسیدن سالروز اجرای برجام گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، نباید به موضوع برجام با افراط و تفریط نگریست.

طهماسبی افزود: پس از برجام مشکلات ما حل نشده و جریان حاکم نباید برجام را حلال تمامی مشکلات دانسته و بر آن تأکید کند، زیرا برطرف نشدن مشکلات موجود کاملاْ ملموس است.
امام جمعه شهر الوند بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر برجام از سوی طرف مقابل اجرایی شود، قسمت کوچکی از حقوق ملت ایران استیفاء خواهد شد و آنان ما را همانند هند و پاکستان به حساب خواهند آورد.

طهماسبی با اشاره به اینکه امنیت ما جزء اصول لاینفک و غیرقابل مذاکره است عنوان کرد: ما به آمریکا بدبین هستیم و با تکیه بر اصل عدم اعتماد به آمریکا در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد.

خطیب جمعه شهر الوند ابرازداشت: اسرائیل با خرید سلاح از آمریکا در حال تسلیح خود بوده و عربستان‌ سعودی نیز میلیاردها دلار از پول خود را برای خرید سلاح و ایجاد پادشاهی سعودی هزینه می‌کند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: شاهزادگان سعودی درحالی وجود دموکراسی در سوریه را زیر سؤال می‌برند که تا کنون حتی یک انتخابات نیز در عربستان انجام نشده است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: بررسی مطابقت قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی با شرع و قانون اساسی نیازمند علم و تقواء است که شورای نگهبان این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.
طهماسبی با اشاره به اینکه وجود فیلتر برای سلامت نهادهای موجود در نظام اسلامی است بیان داشت: با وجود فیلترهای بسیار موجود، مفاسد اقتصادی و حقوق‌های نجومی وجود دارد و اگر این فیلترها هم اعمال نشود برخی تمام نظام را خواهند بلعید.

امام جمعه شهر الوند ادامه داد: وظیفه ما است که خود را با قانون و شرع مطابقت بدهیم، زیرا عبور از فیلتر شورای نگهبان نیازمند سلامت بوده و ممکن است که به علت عدم وجود شرایط لازم در افراد امکان عبور از این فیلتر‌ها وجود نداشته باشد که در این صورت خود افراد مسؤول هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز ضمن انتقاد شدید از دریافت حقوق‌های نجومی و عدم برخورد مناسب با عاملان این موضوع خاطر نشان کرد: «ما با اصل فساد، رانت، اصراف، تجمل و اشافیگری مخالفیم؛ زیرا شاه و اشرف پهلوی را از کشور بیرون انداختیم و اجازه نمی‌دهیم تا در بعضی خانه‌ها اشرف و محمدرضا پهلوی درست شود».

این مقام مسؤول گفت: نهادهای نظارتی و مسؤولانی که برای نظارت و بازرسی حقوق دریافت می‌کنند باید پاسخگو باشند، زیرا مشخص نیست که این مسؤولان درکجا حضور داشته‌اند.

امام جمعه شهر الوند تصریح کرد: برخی با سیاسی جلوه‌دادن موضوع حقوق‌های نجومی این موضوع را به گردن دولت گذشته انداخته و مسؤولیت این کار را قبول نمی‌کنند.

طهماسبی یادآور شد: دریافت حقوق نجومی به علت نداشتن عفت شکم است و این درست نیست که عده‌ایی حقوق میلیونی دریافت کرده و در شهر الوند جمع زیادی با حقوق بازنشستگی ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان زندگی کنند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند ما همه مدیران را متخلف ندانسته و نمی‌دانیم، اما با دریافت حقوق‌های نجومی و فساد توسط هرگروه و جناحی مخالف بوده و خواستار برخورد شدید با عاملان آن هستیم.

امام جمعه الوند ضمن گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی و بهزیستی بیان داشت: باید از حقوق کارگران دفاع کرد و در بازرسی‌ها و امورات مربوطه به هیچ عنوان از حقوق کارگران کوتاه نیامد.

عضو شورای اداری شهرستان البرز با اشاره به موضوع ساخت کمربندی شمالی شهر الوند عنوان کرد: ضرورت اجرای این پروژه و نیز وجود مسئله تبانی پیرامون تصرفات و تملکات از جمله نکاتی است که باید در این پروژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: وجود موضوع تبانی و زمین‌خواری تا کنون به اثبات نرسیده و مسؤولان خداترس و خدوم شهر انشاء الله با بررسی این موضوع نسبت به ادامه پروژه های عمرانی اقدام خواهند کرد.

طهماسبی در خاتمه از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده و نیز برگزاری یادواره‌های شهداء آبروی محله در شهر الوند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان