۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در قزوین افتتاح گردید
کد خبر: ۲۰۶۳۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی

یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در قزوین افتتاح گردید

با حضور مسئولان استانی یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین با حضور بیش از ۳۰ ناشر در این استان افتتاح شد.

یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در قزوین افتتاح گردید

به گزارش خبرنگار صبح قزوین؛

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین اظهار کرد: در آستانه دهه مبارک فجر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن استان قزوین با حضور 30 ناشر از استان‌های قم و تهران و هفت ناشر از استان قزوین برپا شده که پنج هزار عنوان کتاب در آن عرضه می‌شود.

علی وحدتی افزود: تمام نشریات مکتوب عرضه شده در نمایشگاه از تخفیف 30 درصدی برخوردار بوده و حدود 10 تولیدکننده نرم افزاری در زمینه‌های قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

وی اضافه کرد: 70 غرفه در این نمایشگاه دایر است که این تعداد غرفه در بین ناشران مکتوب و نشریات و ناشران نرم افزاری شرکت کننده در نمایشگاه توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین عنوان کرد: عرضه محصولات نرم افزاری با تنوع گوناگون، تولیدات نرم افزاری جدید و رونمایی از قلم نوری قرآنی برای اولین بار در کشور و عرضه محصولات متنوع برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم امسال است.

وحدتی تصریح کرد: راه‌اندازی حوزه‌های مشاوره‌ای برای خانواده‌ها، غرفه‌های اختصاصی پاسخ به شبهات دینی توسط حوزه علمیه کوثر (خواهران) و حوزه علمیه برادارن، کتابت جزء 21 قرآن کریم توسط هنرمندان خوشنویس استان، راه‌اندازی شب‌های شعر قرآنی با همکاری انجمن ادبی عبید، برپایی جشنواره حفاظ با همکاری تبلیغات اسلامی استان، تکریم از خادمان قرآنی به همت انجمن قرآن و نهج‌البلاغه از جمله برنامه‌های دیگر نمایشگاه امسال است.

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا شده در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان