۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تله سی‌یژ قزوین پلمپ شد
کد خبر: ۲۰۶۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۴ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

به علت غیراستاندارد بودن؛

تله سی‌یژ قزوین پلمپ شد

مدیرکل اداره استاندارد قزوین گفت: تله سی یژ قزوین واقع در مجموعه تفریحی کامان به دلیل غیراستاندارد بودن پلمپ شد.

تله سی‌یژ قزوین پلمپ شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ محمودرضا طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلمپ تله سی یژ قزوین تا هنگامی که گواهی تائیدیه استاندارد را اخذ نکند، به قوت خود باقی خواهد ماند.
وی با اشاره به علت بهره برداری این تله سی یژ با وجود نداشتن تائیدیه استاندارد، یادآور شد: مدیران این مجموعه براساس قانون می توانستند برای رفع مشکلات موجود جهت دریافت گواهینامه استاندارد در ابتدا به صورت آزمایشی فعالیت داشته و کار خود را به وسیله حمل اجسام، نه سوار کردن افراد، انجام دهند.
به گفته وی، پیش از این نیز نقص های این مجموعه از سوی کارشناسان این اداره کل اعلام و خواستار برطرف شدن آنها شده بودیم که این موضوع متاسفانه مورد بی توجهی بهره بردار آن قرار گرفته بود.
هفته گذشته دو شهروند قزوینی هنگام استفاده کننده از تله سی یژ مجموعه کامان به دلیل سقوط از آن دچار جراحت و آسیب دیدگی شده بودند.
تله سی یژ کامان به طول یک هزار و 450 متر در منطقه کوهستانی گردشگری کامان و زرشک در 26 اسفند سال 92 به بهره برداری رسید و در زمان افتتاحیه نیز به دلیل نقص فنی باعث گرفتار شدن چند خبرنگار و عکاس در مسیر حرکت خود نیز شده بود.
انتهای پیام /

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان