۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین انتقال زباله‌های شهری استان به جایگاه محمدآباد الزامی شد
کد خبر: ۲۰۶۰۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۴ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره کل محیط زیست قزوین:

انتقال زباله‌های شهری استان به جایگاه محمدآباد الزامی شد

شمسی پور بیان کرد: تمامی شهرهای استان به استثنای آوج و معلم کلایه باید زباله‌های شهری خود را به سایت محمدآباد منتقل کنند.

انتقال زباله‌های شهری استان به جایگاه محمدآباد الزامی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان با حضور حبیبی معاون عمرانی استانداری، زاهدپور مدیر کل دفتر امور شهری، شمسی پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و دیگر اعضای کارگروه استانی پسماند شب گذشته(چهارشنبه) در سالن اجتماعات معاونت هماهنگی عمرانی استانداری برگزار شد. 
شمسی پور اقدامات دستگاه‌های مسئول و میزان پیشرفت مصوبات جلسات گذشته را بررسی کرد گفت: اقدامات انجام شده در استان قزوین با همکاری و همیاری دستگاه‌های مسئول رتبه قزوین را در جایگاه برتر کشور در زمینه مدیریت پسماند قرار داده و این افتخار مرهون همیاری و همدلی مسئولین و دست اندر کاران استان است.
در ادامه حبیبی، معاون عمرانی استانداری بیان کرد: اهمیت توجه به مسئله مدیریت پسماند در استان  با درنظر گرفتن محدودیت زمین در استان و ارتباط مستقیم این مقوله با حفظ سلامت جامعه باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در راستای مدیریت پسماندخانگی، پزشکی و صنعتی در استان بر پیگیری موثر و جدی‌تر مدیران اجرایی پسماند استان در زمینه مدیریت مطلوب پسماندهای کشاورزی و برق و الکترونیک در استان تاکید کرد.
در ادامه حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات مقتضی از جمله الزام تمامی شهرهای استان به استثنای آوج و معلم کلایه جهت انتقال زباله‌های شهری به سایت محمدآباد اتخاذ شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان