۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خانواده‌های کودکان سرطانی نگران روند درمان فرزندان خود نباشند
کد خبر: ۲۰۵۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۳ ساعت: ۱۵:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

خانواده‌های کودکان سرطانی نگران روند درمان فرزندان خود نباشند

ارداقیان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین با وجود دو پزشک فوق تخصص خون و آنکولوژی در این مرکز همچنان پیگیر حضور پزشک سوم است و این خانواده‌ها نباید نگران باشند.

خانواده‌های کودکان سرطانی نگران روند درمان فرزندان خود نباشند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مادران کودکان سرطانی موسسه مکس استان قزوین در پی تمدید نشدن قرارداد پزشک معالج فرزندان خود با نوشتن نامه‌ای از مسئولین استان خواستار ابقای دکتر نیک‌فرجام در بیمارستان قدس و ادامه روند درمان کودکانشان توسط این پزشک شدند.
با انتشار این درخواست روی پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین برای پیگیری این موضوع با مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مصاحبه‌ای انجام و درخواست این خانواده‌ها به این دانشگاه منتقل شد.
ارداقیان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: بعضی از خانواده‌های کودکان مبتلا به بیماری‌های خونی و سرطانی از تعطیلی یا وقفه در ارائه خدمات بخش خون و آنکولوژی مرکز آموزشی درمانی قدس به علت اتمام طرح پزشک فوق تخصصی این بخش اظهار نگرانی کردند.
وی در ادامه افزود: خدمات بخش خون و آنکولوژی و ادامه درمان کودکان عزیز بیمار در این مرکز با وجود دو پزشک فوق تخصص توانمند و ماهر در رشته خون و آنکولوژی با قوت تمام انجام خواهد شد و خانواده‌های محترم به هیچ وجه نگران ادامه درمان فرزندان خود نباشند.
ارداقیان عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین با وجود دو پزشک فوق تخصص خون و آنکولوژی در این مرکز همچنان پیگیر حضور پزشک سوم است و این خانواده‌ها نباید نگران باشند.
وی در پایان گفت: این خانواده‌ها می‌توانند اگر درخواستی برای حضور پزشک مدنظر خود دارند با ارسال نامه‌ای کتبی به ریاست دانشگاه این موضوع را با دکتر مهرام درمیان گذاشته تا به آن رسیدگی شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان