۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فرصت درمان کودکانمان را توسط پزشکی حاذق و دردآشنا از ما نگیرید
کد خبر: ۲۰۵۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۳ ساعت: ۱۲:۴۸ ↗ لینک کوتاه

درخواست مادران دردمند کودکان سرطانی از مسئولین استان:

فرصت درمان کودکانمان را توسط پزشکی حاذق و دردآشنا از ما نگیرید

این روزها انتشار خبر عدم تمدید قرارداد با پزشک معالج کودکان سرطانی قزوین موجب دلهره و نگرانی خانواده‌های این کودکان شده که مادران این فرشته‌های آسمانی نامه‌ای خطاب به مسئولین استانی نوشته‌اند.

فرصت درمان کودکانمان را توسط پزشکی حاذق و دردآشنا از ما نگیرید
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ انتشار خبر عدم تمدید قرارداد با پزشک معالج کودکان سرطانی قزوین،موجب شده تا مادران این فرشته‌های دردکشیده دلنوشته‌ای خطاب به مسئولین استانی تنظیم کرده و خواستار ابقای دکتر نیک‌فرجام در بیمارستان قدس و ادامه روند درمان کودکانشان توسط این پزشک باشند.

متن دلنوشته به این شکل آمده:
کودکان امید دارند لبخند بزنند، با دوستانشان شعر بخوانند و بازی کنند.
کودکان در کنار دریا آب‌بازی و شن‌بازی را دوست دارند.
کودکان ما عروسک می‌خواهند، به مدرسه رفتن و عید می‌خواهند.
دخترکان دوست دارند مادرانشان با محبت موهایشان را عروسکی ببافند.
برای کودکان سخت است ریزش دسته‌ای از موهایشان.
کودکان ما درد بیماری و سوزش رگ‌ها و تشنج‌های گاه و بی گاه را تحمل می‌کنند به امید روزی‌که بتوانند به رویایشان که همان سلامتی است دست یابند.
اما این امید به آینده مدتی است با یک خبر ناگوار و بد مبهم شده، آن خبر هم خبری نیست جز رفتن و عدم تمدید قرار داد دکتر نیک فرجام پزشک معالج فرزندانمان؛ پزشکی که مدت‌هاست درمان کودکان ما را عهده دار شده و از تمام مشکلات خانواده‌ها و نحوه درمان فرزندان‌مان آگاه است.
این خبر موجب دلهره و نگرانی ما شده است؛ نگرانی از اینکه آینده و درمان کودکان ما چه می‌شود؟ چه کسی میتواند جایگزین دکتر نیک فرجام شود که بتواند راه درمانی وی که مدتها از آن می‌گذرد را ادامه دهد؟
ما دیگر طاقت بازگشت به گذشته تلخی که سپری کرده‌ایم را نداریم، ما دیگر توان و زمان آزمون و خطا نداریم.
شاید برای مسئولین این مسئله یک قطع همکاری ساده تلقی شود اما برای ما یعنی تشویش و اضطراب و سختی.
آیا کسی می‌تواند خودش را لحظه‌ای جای دلهره‌های مادری در میان این همه سختی و مشکلات بگذارد؟ چه کسی می‌تواند خجالت در نگاه پدر و شب بیدار ماندن‌های او در ماشین بیرون بیمارستان و تشویش و خستگی ناشی از دویدن‌های روزانه و شبانه را درک کند؟
همه به ما قول داده بودند وضعیت‌مان بهتر می‌شود، قول داده بودند که ما دیگر دردی جز درد بیماری نخواهیم کشید، همه می‌گفتند که ما را تنها نمی‌گذارند و به درد دل‌های ما گوش می‌دهند.
به حرمت اشک‌های پنهان شده در میان خنده‌های مادران از شما تقاضا داریم ما را تنها نگذارید و به یاری ما بیایید.
ما خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان از شما تقاضا داریم علی‌رغم تمامی مشکلاتی که متحمل آن هستیم نگذارید پزشک معالج فرزندانمان تغییر کند تا روند درمانی فرزندانمان مختل نشود و ما متحمل مشکلات جبران ناپذیر درمانی نشویم.
ما خواهان ابقای دکتر نیک‌فرجام برای درمان فرزندانمان در بیمارستان قدس هستیم.
پیشاپیش از بذل توجه و همکاری شما سپاسگزاریم امید است تا با یاری شما بتوانیم شاهد رفع دل نگرانی این روزهای خانواده‌ها و همچنین بهبود کودکان عزیز و معصوم مبتلا به سرطان قزوین باشیم.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان